Klídeček. V Košiciach ťažko hovoriť o tom, na ktorých linkách čo jazdí, skôr v ktorých skupinách služieb čo jazdí. A tento krám, ktorý si videl bol v službe "osemnástka prvá", ktorá poobede ešte robí nejaké poldruhakolo na linke 55.
Dnes som videl na linke 55 elektrobus SOR EBN 11. Bohužiaľ, evidenčné číslo som nevidel. Pokiaľ viem, tak elektrobusy by mali jazdiť výhradne na linkách 18, 20L a 32 a nie na 55 kde jazdia Solarisy Urbino 15 a SORky NB... dávnejšie som tu spomínal niečo o linke 55 a elektrobusoch takže uvidíme ako to bude.
Žiadny presun naprázdno z Ťahanoviec na Vodárenskú neexistuje....služba jazdiaca na Alpinku a Jahodnú, končí na Vodárenskej, do ŤHC zachádza len v čase špičky, aby tam bol polhodinový interval....jeden spoj z a deň ide z ŤHC na Jahodnú a to 16:22....z Jahodnej vždy končí na Vodárenskej...ale zo zvedavosti, ktorýže spoj podľa teba akože ide do ŤHC a presúva sa na Vodárenskú?
Nechápem logiku linky 14: Na Horný Bankov odchádza z Aničky, ale na Jahodnú a Alpínku len z Vodárenskej. Absurdita je v tom, že skončí na Aničke a potom sa naprázdno presúva na Vodárenskú, aby začal linku na Jahodnú ... to aký má zmysel ???
Porucha v poradí druhej električky, číslo neviem. Vykapala na prejazde medzi zastavkami amfiteáter a nová nemocnica. Na pomoc jej prišla z linky 9 529 ktora ju vytlačila do miesta fotky, kde už čakalo ďalšie KT, aby pokazené stiahlo do vozovne a 529 potom pokračovala ako presun na Važec. Ako náhrada za električky bolo povolané vozidlo 3306, ktoré pokračovalo od Amfiku ako linka 9.
„Elektrobus v sebe spája výhody trolejbusu a autobusu. S trolejbusom má spoločnú úspornú prevádzku a šetrnosť k životnému prostrediu pri súčasnej slobode pohybu, ktorú majú autobusy. Oproti naftovým autobusom však má náklady na palivo nižšie asi o 70 percent, jednoduchší je aj servis.“
Preto potom absolútne nechápem nasledovnej, takmer dennej rutine:
C1801 – #5734
D1804 – #5739
Dispecer
https://www.facebook.com/ke.imhd.sk/posts/1207517956001515