Vacsinou sa v elektrickach kuri(nehovoriac ze v pripade T3 z bocnic odpadove teplo akurat fuka na sedadla. Takze aj ked posobia tak chladne, ked je voz uz vyhriaty, nie je to take strasne. Horsi fakt je ten ze su tvrde a ked ozaj ides dlhsiu cestu tak uz to nie je velmi prijemne sedenie.
Inak musim spomenut ze aj v zahranici mas vsade (aj ked na prvy pohlad ozaj modernu a dobre fungujucu MHD) sedacky vo vozidlach stale povacsine plastove bez potahov, obdobne ako v nasich T3. Preto si myslim ze tie potahovane co mame napr. v nizkopodlaznych KT8D5 su celkom pohodlne.
... tak to vysvetli aj pracujúcim robotníkom čo ráno prvými spojmi cestuju do Uss aby si nesadali na studené sedadlá a stáli pol hodinu.. alebo nech rovno sa sedadlá na zimu vymontujú vtedy, a bude sa len stáť, aspoň sa kapacita zväčší.. ? a ak je to všetko jedno, či poťah či len laminát, tak potom načo ich vlastne minulý rok do tých 15 tich vozoch T3 dávali podľa teba? Nech si každý riťou vlastnou vyhreje sedadlo, a aj všetci celý voz potom.. ?
Dnes okolo 12:17 komická situácia na križovatke Radnica Starého mesta:
Vodič #517 na L6 smerujúci na konečnú na Nám. MM si to omylom namieril na Kuzmányho ulicu. Zastavil v strede križovatky, odklusal celým vozom do druhej kabíny, "cúvol" späť do zastávky, odklusal naspäť a hajde na konečnú ? Ešte šťastie, že to bolo KTčko, chcel by som vidieť to cúvanie s T3, resp. T6.
Nemusíš si v električke sadať, postojačky ťa nebude mraziť žiadna sedačka... a aj koženky a aj tie látkové poťahy sú ráno studené, neviem ako ty, ale ja dokážem takúto sedačku riťou vyhriať za cca jednu minútu a sedím v tepelnej pohode. ?
TA
02011 / 02012 : 606
02021 / 02022 : 613
02031 / 02032 : 384
03065 : 390 + 391
04011 / 04012 : 397
04021 / 04022 : 412
04031 / 04032 : 616
04041 / 04042 : 420
07011 / 07012 : 517
07021 / 07022 : 531
07031 / 07032 : 394 + 395
07041 / 07042 : 600 + 601
72021 / 72022 : 1008
72125 : 2001