Vacsinou sa v elektrickach kuri(nehovoriac ze v pripade T3 z bocnic odpadove teplo akurat fuka na sedadla. Takze aj ked posobia tak chladne, ked je voz uz vyhriaty, nie je to take strasne. Horsi fakt je ten ze su tvrde a ked ozaj ides dlhsiu cestu tak uz to nie je velmi prijemne sedenie.
Inak musim spomenut ze aj v zahranici mas vsade (aj ked na prvy pohlad ozaj modernu a dobre fungujucu MHD) sedacky vo vozidlach stale povacsine plastove bez potahov, obdobne ako v nasich T3. Preto si myslim ze tie potahovane co mame napr. v nizkopodlaznych KT8D5 su celkom pohodlne.
... tak to vysvetli aj pracujúcim robotníkom čo ráno prvými spojmi cestuju do Uss aby si nesadali na studené sedadlá a stáli pol hodinu.. alebo nech rovno sa sedadlá na zimu vymontujú vtedy, a bude sa len stáť, aspoň sa kapacita zväčší.. ? a ak je to všetko jedno, či poťah či len laminát, tak potom načo ich vlastne minulý rok do tých 15 tich vozoch T3 dávali podľa teba? Nech si každý riťou vlastnou vyhreje sedadlo, a aj všetci celý voz potom.. ?
Dnes okolo 12:17 komická situácia na križovatke Radnica Starého mesta:
Vodič #517 na L6 smerujúci na konečnú na Nám. MM si to omylom namieril na Kuzmányho ulicu. Zastavil v strede križovatky, odklusal celým vozom do druhej kabíny, "cúvol" späť do zastávky, odklusal naspäť a hajde na konečnú ? Ešte šťastie, že to bolo KTčko, chcel by som vidieť to cúvanie s T3, resp. T6.
Nemusíš si v električke sadať, postojačky ťa nebude mraziť žiadna sedačka... a aj koženky a aj tie látkové poťahy sú ráno studené, neviem ako ty, ale ja dokážem takúto sedačku riťou vyhriať za cca jednu minútu a sedím v tepelnej pohode. ?
Astor
12: 3514
13: 5601, 5617
19: 3318, 4302
29: 5501
51: 5201, 5215
52: 5229, 6290, 6408, 6415
13311/12: 5612
16331/32: 5613 (namiesto 5616)
20341/42: 5610
31311/12: 5603
31021/22: 5604
31035: 6272 v obnovenom nátere, ešte bez loga DPMK ?