Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: solac3903 #36031:
Takže je všetko OK
Inak nezvestný 3302 je už zvestný, už je v KE po asi mesiaci.
Reply on: maggi_381 #36021:
ako inac... ? ?
The best of Gahor
34095 - 4201 ?
51035 - 4301
51045 - 4310
56025 - 4210 Ráno posledne polkolo porucha na Madridskej tlačil vodu.
Reply on: solac3903 #36027:
Lenže ty sa staviaš do role obhajcu tohto zadelenia a neprijímaš racionálne zdôvodnenia pre iné. A tu by som tento rozhovor skončil ja.
Reply on: jt #36026:
ja som ho na zálohy nedal a tu by som skončil tento rozhovor.
Reply on: solac3903 #36025:
Určite je viac využitá na ceste medzi garážou a konečnou linky (aj niekoľkokrát za deň), alebo pri presunoch medzi konečnými, či pri státí v garáži, než by sa celý deň točila na linke... A určite je rozumnejšie ju posielať na také zálohy, ako je linka 13, však?
Reply on: jt #36024:
treba žiť v realite najprv a zistíš, že 3903 je ustavične v nepretržitej premávke aj napriek tomu, že je zálohové vozidlo.
Reply on: solac3903 #36023:
Na takéto obmedzené reči je tu niekto iný.
Logika hovorí, že pod trolejovým vedením budú jazdiť všetky dostupné trolejbusy a keď ich je málo, potom sa obzerám po naftových alebo plynových autobusoch... A logika tiež hovorí, že najväčšie vozy by sa mali využívať čo najviac, namiesto toho, aby stáli v garáži. Ale nie, tu sa nechá nový nevyužitý voz stáť a veterány, ktoré jazdia snáď už iba na Ukrajine, budú behať na linkách. Nerozumiem na čo je to dobré. Tri SU18 na L10 (napríklad), doplnené o B941-tky by boli to najnormálnejšie rozmiestnenie a nemali by sme tu zbytočné nevyužité kapacity.

Tvoja logika asi hovorí, že SU18 má nahradzovať výpadky na linke 13, trepať sa po kopcoch do lesov na Bankov a Jahodnú a väčšinu času stáť v garáži...
Reply on: jt #36020:
3903 vám bol tŕňom v oku na 71, tak teraz za ním neplačte.
54035-4304 na Zupkovej posli asi klinaky
Reply on: RDZ 50 #36019:
Ani 627 (SP), ani 626. Ale 619 a 616 😉
Reply on: solac3903 #36014:
Takže je lepšie nechať najväčší dostupný voz stáť, než by tam bol 15-metrový, v ktorom by sa to jedno-dve kolá na zálohe ľudia potlačili, hej? Aj to "potlačili" je relatívne, keďže ten rozdiel medzi SU15 a Citelisom/Karosou/IK280 nie je až tak priepastný.
skupina služieb "46": ?

01 1 "x": 626
02 1 "x": 627
03 1 "x": 607
11 5 "x": 508
12 5 "c": 406
13 5 "c": 620
14 5 "c": 501
15 5 "c": 535
16 5 "c": 537
17 5 "c": 388


? ?
3/5 - 538 (nejde zadný displej)
Nedeľa - 2. 5. 2010

4 : 616

15 : 3527
Reply on: eMareq #36015:


R601 - 626

R931 - 531
R903 - 513
9/6 620+621
Reply on: jt #36013:
má tam byť nízkopodlažný bus.
Reply on: solac3903 #36012:
Hej, na "excentrickej" prímestskej linke. Veď model s najvyššou kapacitou (ktorých máme naozaj požehnane...) treba nechať na zálohe...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.