A 517 si to rezala na L7. Takze obe uz pocitaju prve km s cestujucimi. Ale napadla ma jedna malickost.
DPMK na CP GARANTUJE, ze vybrane spoje su obsluhovane NP elektrickami. Mame 2 NP eliny, ktore budu v prac. dnoch jazdit na 2 linkach.Je to 100% vytazenost. Ale co ak na niektorej z nich dojde k poruche, bude na prehliadke, alebo nedajboze dojde k stretnutiu s CMV a bude dlhodobo neschopna? DP nema ziadnu nahradu a cestujuci bude znova oklamany!
Ozaj, co je so 404?
DPMK na CP GARANTUJE, ze vybrane spoje su obsluhovane NP elektrickami. Mame 2 NP eliny, ktore budu v prac. dnoch jazdit na 2 linkach.Je to 100% vytazenost. Ale co ak na niektorej z nich dojde k poruche, bude na prehliadke, alebo nedajboze dojde k stretnutiu s CMV a bude dlhodobo neschopna? DP nema ziadnu nahradu a cestujuci bude znova oklamany!
Ozaj, co je so 404?
Sarko