I keď to veľmi nesúvisí s MHD, oznamujem, že sa stala DN Škody Octavia a iného osobného automobilu, ktorý sa prevrátil na strechu na kruhovom objazde na Mlynskej Bašte. Autobusy smerujúce na ŽST a Nám. Osloboditeľov cez Mlynský náhon môžu mať malé meškanie.
No premňa osobne by bolo logickým riešením dať na výjazd z vozovne označenie podľa trasy čo je určite pre cestujúceho väčšia informačná hodnota... napriklad vozovňa -> žel. stanica linka 6 (aj keby išiel naozaj na L3), vozovňa -> Loky - L9 a podobne ...
To označenie má význam pre cestujúcich, nie pre jedného inžiniera čo to vymyslel. Inak neviem či sa výjazdy z vozovne zoficiálňujú, ale zatiaľ som nepobadal nejakých cestujúcich v týchto spojoch. Možno sa to zavedie, čo by bol správny krok. Podľa mňa to je logické, že vychádzajúce spoje treba nejako rozlíšiť a označiť. Či radšej tma a naj každy zna...
Na nočákoch som zase pobadal, že na prednom ďispleji sa poz "železničná stanica" ukazuje centrované "- okružná linka -"
Na #534 sa už dlhšie vyníma predný vnútorný (možno aj zadný vnútorný) displej, ktorý ukazuje iba 1/3 textu. What's wrong? Ďisplay BUSE or EMT(r)EST at all? And when will be error corrected? Never?
Dispecer
3: 523
4: 367, 402
6: 410+411, 525
9: 534
R1z: 500
10: 3003
15: 5234, 6414
16: 3514
17: 6284 - predtým 21...
18: 3901 - zadné hodiny idú skôr, než predné... ? , 3902, 3903,
22: 5211
23: 6290
24: 5238
27: 3204, 3208, 3210
29: 5228
30: 3520
32: 3001, 3503
32A: 3521 - asi jeden z kandidátov k vybuchnutiu, či poruche motora
34: 3209
35: 6403
36: 5239
55: 5004, 5215
57: 6294
71: 1005,
72: 1001, 1017, 1020