Reply on: maco.mhd #86775:
Nuž ako vidím, veľa iného ako Váriá v Košiciach nejazdí. Nerozumiem tomu. V Bratislave z 58 T6 je prevádzkyschopných 58 okrem tých pár kusov, čo sú v dielňach na prehliadke. A to nám tu jazdia T3SUCS z r.1987, dokonca i jedna súprava T3SU z r.1982 s výzbrojou TV1 (kedy dojazdili v KE električky s výzbrojou TV1? - pred 40 rokmi?), K2S z r. 1974-1977, ba i T3 z r.1975, denne 3 ks v premávke. A to nehovorím o Prahe, kde jazdia aj 63-ročné T3. Smutno je mi z košického DP, keď pri takom prebytku vozov nezvláda vypraviť všetky plánované poradia...
.

maco.mhd
1. - 4/7 - Tu podozrievam ľudí ktorý majú na starosti databázu pre palubáky že sa im jednoducho nechcelo prerábať jedno alebo druhé keďže l. 7 mala ciele "7 NAD JAZEROM" a "7 BOTANICKÁ ZÁHRADA" a l. 4 mala ciele "4 HAVLÍČKOVA" a "4 BARCA" a tak to skombinovali.
2. - Výkony "R-iek" sú na nutnom minime keďže si U.S. Steel neobjednáva viac (rovnaká situácia ako u "RAčiek") a "normálna prevádzka" (nech už to v našich pomeroch znamená čokoľvek
3. - Okrem Várií jazdia aj: KT8D5 #523; KT8D5R.N2P #509; ČKD Tatra T6 #620+621 (väčšinou 13. R-ku), #622+623 (aj keď tá momentálne stojí), Cvič. jazdy (zvyknú byť.): KT8D5 #513; ČKD Tatra T6A5: #624+625