Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Agresivita cestujúcich v košickej MHD stúpa. Pribúdajú útoky na vodičov aj na cestujúcich. Viac na: https://spravy.rtvs.sk/2024/01/agresivita-cestujucich-v-kosickej-mhd-stupa-pribudaju-utoky-na-vodicov-i-spolucestujucich/
Reply on: Dispecer #86287:
Kto je to ten pán Dejepisný?
Dejepisného spolok v Košiciach bude mať o týždeň v utorok prednášku na tému "Ekológia v Košiciach na poslednom mieste. Zrušenie električkovej trate do Čermeľa":
https://fb.me/e/6gJMN3thT
Reply on: Folasik #86284:
stačí tlačitko vymeniť dotykové
S tymto problemom sa trapia aj mnohe SORky v Prahe, takze to nebude kosicka specialita.
Reply on: Rishoo #86283:
To je vo viacerých €6tkových SORkách
4762 nech dajú skontrolovať 3. dvere hneď za kĺbom. Neustála signalizácia že chce niekto vystúpiť po zatvorení dverí.
Reply on: ralf #86281:
I assume you are not from Slovakia, so I will only write who is eligible withouth Slovakian citizenship. Children from 6 to 15 years old, students under 26 who are studying at high school or university
Who is eligible for reduced fare on Kosice public transport?
Reply on: kinfluid #86279:
Pribudne jedna odpoveď a chyba je preč. 😉
V ankete dávajú dve odpovede na otázku dokopy 101% (88+13). To mi nejako nesedí...🙈 Šťastné a veselé! 🙃
Reply on: 5 #86277:
Tak zase, Džungľa tým až tak veľa nestratí, dokonca bude mať priamy spoj na NO. Táto zmena skôr nasere Ťahanovčanov, keďže sa im predĺži čas prepravy.
Reply on: tbus #86275:
Ale i tak bude tá linka krátka a bude viac stáť ako jazdiť. Mmch starostka Džungle už o tom vie? Lebo čo pamätám, podobné nápady skončili pri tom, že každá mestská časť má nárok na SVOJU VLASTNÚ linku.
Reply on: tbus #86275:
Keď je vôľa a vznikajú iniciatívy ako "farbičky na asfalt" (na kruhovej križovatke pri Jumbe) tak by neuškodila vôľa (inej strany, napríklad DPMK alebo mesta) nájsť tam priestor pre sociálne zariadenie. Napríklad dohodnúť sa so štátom a vytvoriť stavebne oddelenú miestnosť (od zvyšku budovy) so vstupom z boku daňového úradu, kde je jeden trvalo zamknutý vchod presne pri priestore, ktorý popisujete. https://maps.app.goo.gl/y1Lv5nRGTYU4px6s6
Reply on: Yogi616 #86273:
Pred zastavkou pri danovom urade predsa je priestor, prestavkovali tam tusim aj X6 pocas vyluk. Este tam je dokonca znacka Zakaz zastavenia "okrem MHD". A na wc sa da zajst do Bastionu, ten tam za cias krasnanakej linky 13 este nestal 🙂
Tie vystrihovacky kvadre, to co ste huby pojedli? mam vam ukazat vystrihovacku?
Reply on: tbus #86271:
No neviem či s NMM by si niečo vyriešil. Ako vyzerá to lepšie, ale tiež tam nemáš zázemie pre vodičov. Istý čas po "návrate" linky č. 13 tuším v decembri 2008 bola konečná práve na NMM. Ale chýbajúce sociálne zariadenie a priestor, kam ten autobus na prestávku upraceš, nakoniec donútilo trasu predĺžiť aj na Amfiteáter. Celé to centrum je také "cez zuby", keďže tam chýba poriadne obratisko. Všetko je také...
Reply on: Folasik #86270:
Nejaký premotivovaný inžinier? 🤔
Reply on: 5 #86269:
Namiesto prejazdu zo Zimnej na Amfik bez cestujucich mohol autobus za ten rovnaky vozokilometer dojst na Namestie Maratonu Mieru, kde sa ponuka omnoho sirsia ponuka prestupov na ine smery, ako len 4/7 a 19 na Zimnej.
Práve ma napadlo pri príspevku ktorý je podo mnou že akú má tiež pointu mať 2 rôzne čísla linky na rovnakých dopravných smeroch [ Botanická záhrada - Barca )
Čo sa týka 13tky nezmysel, mesto si objednáva výkony tak či v tom nemá prsty nejaký inžinier z magistrátu 😆

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.