Reply on: irizar #86124:
Ako jeden z tých, čo majú skúsenosto s tým aj oným s Tebou to hodnotenie zdieľam - električka je najjednoduchšia na riadenie a najhoršia na nervy - presne kvôli tomu "dlho vopred viem, že to bude rana ale môžem len zvoniť a brzdiť, hoci by stačilo 15 cm uhnúť. Najväčšia pohoda je drôtolez. Osobne mám pocit, že jazdenie s autobusom/trolejbusom je jednoduchšie, ako s osobákom, pretože máš k dispozícii hranatú krabicu, o ktorej všetkých rohoch mám neustále prehľad.
mi.v
Nápad na zaujímavú galériu: dajte si do mobilu kvalitný GPS rýchlomer a zašlite foto aktuálnej rýchlosti spolu s pohľadom cez čelné sklo busu na Slaneckú. Číslo vozidla do popisu. Tak uvidíte "profesionalitu", ako sa v 30 km/h autobusom s cestujúcimi po jazdnom páse širokom 3 metre jazdí paušálne 50. Už som to tu písal viackrát. Ale umožňujú tam vôbec CP jazdiť 30? Tak sa funguje v Košiciach, že aj profesionálni vodiči aj policajti niektoré veci demonštratívne ignorujú. (Občas skúšam ísť za policajtmi ich rýchlosťou.) Možno ani preto nie je moc diskusie, lebo tu je všetko normálne, netreba sa príliš vzrušovať nad čímkoľvek?