Reply on: Iv #84862:
S úpravou konfigurácie interiéru (osadenie sedadiel na podesty z boku do stredu) alebo aspoň pozdĺžnych držadiel pri oknách v EBN 11 teda asi nerátajú...
https://imhd.sk/ke/galeria-media/3522/SOR-EBN-11/246667/SOR-EBN-11-po-zlikvidovan%C3%AD-pozd%C4%BA%C5%BEnych-sedadiel-v-%C4%8Dasti-oproti-2-dver%C3%A1m
monoblok
2)Chcelo by to vyriesit hlavne pripajanie aut z THC a Presova smer Hlinkova, tam sa to zuzi na jeden pruh, ktory este musi davat prednost autam iducim z Furce. Tie dva pruhy by mali byt rovnocenne, podobne by sa malo riesit Jazero a odstranit ta nezmyselne davanie prednosti. Hlinkova bude zakonite v spicke plna, ale hlavne by sa mala udrziavat v riadnom stave a nie ze sa jedna diera opravuje dookola a su kvoli tomu kolony.
3) Odpoved vyssie je odpoved aj na otazku tranzitu, problem Kapustnikov je prave ten uzky most, casto sa tam kamion ocitne v dvoch pruhoch a zramuje auto, ktore sa tam natlaci z Jazera. No a hned su tam nasledne kolony. Toto by sa malo urcite riesit ako priorita.