Tak pár zaujímavých vecí by mali schvaľovať:
1. Vstup mesta do IDS Východ
2. Možnosť zavedenia virtuálneho lístka - ale tak trochu nechápem, prečo je tam taký výrazný rozdiel medzi BČK a apkou - 90/86/79 centov. Samozrejme, že papierové by mali byť "znevýhodnené" oproti elektronickým formám, ale skôr by som bol za to aby elektronické formy boli vyrovnané. V tomto bode je samozrejme nepochopiteľné prečo pri batožine tento rozdiel nie je.
3. Zavedenie možnosti zaplatiť pokutu priamo revízorovi aj kartou... Toto je pre mňa prekvapenie, keďže už niekedy v januári som takto zaplatil pokutu. Takže doteraz to nebolo v Tarife, a teda DPMK tým, že mi umožnil zaplatiť pokutu kartou, porušil svoje vlastné predpisy... V nejakej inej krajine by som možno tých 40 eur vysúdil naspäť aj s nejakým odškodným
4. Personálne zmeny - neverending story.
To je taký nedostatok vozov alebo jednoducho nie je dopyt a tak sa radšej vypravuju Tedomy a Solarisy? Včera 3523 na Huskovej odstavený s poruchou podla čelného panelu, no vidieť tie autobusy v prevádzke uz zaváňa trochu Ukrajinou
Keď už spravili na imhd školšké spoje a trolejbusovú linku, tak by mohli dať aj vnútropodnikove spoje v U.S.Steelu, aby mali zamestanci U.S.Steelu prehľad
Mňa viac fascinuje, že "skupina ľudí okolo DPMK" to vidí inak a bude si to teda robiť po svojom. Tí by mali letieť a zastaviť sa až o hraničný kameň vedľajšej galaxie.
Problém je v tom, že zastupiteľstvo podporuje tú "skupinu ľudí okolo DPMK"?
myslavcan
1. Vstup mesta do IDS Východ
2. Možnosť zavedenia virtuálneho lístka
3. Zavedenie možnosti zaplatiť pokutu priamo revízorovi aj kartou... Toto je pre mňa prekvapenie, keďže už niekedy v januári som takto zaplatil pokutu. Takže doteraz to nebolo v Tarife, a teda DPMK tým, že mi umožnil zaplatiť pokutu kartou, porušil svoje vlastné predpisy... V nejakej inej krajine by som možno tých 40 eur vysúdil naspäť aj s nejakým odškodným
4. Personálne zmeny - neverending story.