Reply on: Nodes #845:
Po architektonickej stránke vyzerá OC Dubeň tak isto ako košická Cassovia. Aj parkovisko pred ním je postavené na podobný spôsob. Trolejbus číslo 8 v Žiline má konečnú priamo na parkovisku. Pri ceste z centra obchádza parkovisko po obvode a pri prvom vchode do OC (podobne ako Cassovia má dva vchody) má výstupište. Priamo pred vchodom na tri kroky od budovy je označník. Tam vyhodí cestujúcich a vyčkáva na odchod. Nástupište je pred druhým vchodom. Takže cestujúci z trolejbusu vhupne rovno do OC, môže povymetať Carrefour i všetky drobné obchodíky a vylezie vchodom na opačnej strane, kde presne presne presne pred vchodom, opäť na pár krokov od neho je označník pre nástup cestujúcich. V čase odchodu sa trolejbus presunie pár metrov popri budove a pri druhom vchode naberie cestujúcich, ktorých vezie do centra.A toto isté chcem v KE. Autobus (L16, 30, 34, 37) z centra ide po novej komunikácii. Zastaví na dnešnej zastávke Juh - OC Cassovia, ktorú by som premenoval na Juh - blšák. Ďalej pokračuje po dnešnej trase na zastávku Juh - hala Cassosport (ja osobne by som ju nazval Juh - garáže VŠA). Po tejto zastávke odbočí pred NAY Elektrodomom doľava na cestu vedúcu ku Cassovii. Konečná zastávka Juh - OC Cassovia bude pri JZ vchode do obch. centra. Tá bude len na výstup. Tam budú autobusy aj vyčkávať. Sociálne zariadenie, vodu na umývanie autobusov a pod. - to všetko majú v OC. Keď nadíde čas odchodu, autobus sa na prázdno popri budove OC presunie k SV vchodu, kde bude nástupište Juh - OC Cassovia. Tam naberie šťastných cestujúcich - verných to zákazníkov obchodného centra a vyštartuje na svoju trasu. Po odbočení na hlavnú cestu môže byť ešte zriadená zastávka Juh - blšák. Všetko ostatné po dnešných trasách.
Čo na to treba:
1. Kus ochoty OC Cassovia.
2. Kus ochoty DPMK.
3. Trošku upraviť cestu popri budove OC, kde je jedno dosť zbytočné esíčko, ktoré trba ostrániť, aby busy nemali zbytočné komplikácie.
Tralala, šalala, a problém je vyriešený.
Nodes