Hľadať spasiteľa mesta (resp. dopravy) v niektorom z kandidátov je pekne primitívne. Keď sa človek pozrie na fakty, tak zistí, že v súčasnosti sa cez eurofondy v Košiciach nezrealizuje ani meter novej (trolejbusovej alebo električkovej) trate, nenakúpia sa žiadne trolejbusy a ani električky.
pan reparil je tu a plne stoji za kandidatom Janom Dečom, neviem preco by som mal volit niekoho ineho, uz som sa jasne vyjadril v inom vlakne, eko dopravu v meste navrat trolejbusov ci cyklodrahy , ci elektricky plne podporuje aj Ján Dečo.. kazdopadne pre toto mesto je potrebna radikalna zmena od zakladov, inak sa nikde nepohneme..
Kandidát sa celkom zdatne degraduje aj sám oživovaním sprostosti menom prepojenie tratí DPMK a ŽSR a projektom "Električkou aj z Ťahanoviec na letisko".
Nie je inde v meste proti hrotu aspoň 15 km/h? Podľa mňa iné oblúky v meste majú porovnateľný rádius s kruháčom a ide sa cez ne rýchlejšie. Nie je tých 10 km/h iba nejaký uvádzací režim?
Tak moment... Nejazdilo sa 10 kmph proti hrotu na starých rozmlátených výhýbkách? A nebol argument za kruháč ten, že sa zrýchli prejazd križovatkou?
Lebo síce celkovo ubudlo výhybiek a jedno kríženie, ale zároveň to znamená, že teraz sa tie výhybky budú opotrebúvať o to rýchlejšie (nehovoriac o jednosmernej koľaji pre dvojsmernú prevádzku) a rýchlosť pritom ostala nezmenená. Takže... Kde je ten prínos?
OK. Takže podľa toho sa nikdy nezastavovalo na oboch zastávkach súbežne, ale bol to iba presun stanovišťa. Ďakujem za indíciu vo fotke. V Krásnej sú teda momentálne 3 miesta, zriadené ako zastávky autobusu, ale neobsluhované.
mi.v