No čo, aspoň bude mať TaškentWagenTeam dostatok argumentov, prečo nebude na tie svoje zázraky brať do úvahy záruku.
A takto naprojektovanej električkovej trati na THC zaradenej do "oddychovej zóny" treba len a len tlieskať. Z hľadiska MHD je to asi jediná vec, ktorú za aktuálne voloblbné obdobie nedomrvili.
Po MET doprajú Košičanom oddych
Priznal, že aj on ako šofér vníma dopravné obmedzenia súvisiace s rekonštrukciou tratí.
„Po jej dokončení si Košičania zaslúžia časový oddych od ďalších podobne veľkých a komplikovaných investičných akcií, ktoré výrazne zasahujú do života mesta a prinášajú dramatické dopravné obmedzenia.
Vyhúkaný, nikým nezvolený primátor to volá "dopriať oddych", ja tomu hovorím, že na Jazero, Barcu, Alejovú a pomalodráhu sa idú vykašľať... Veď na východe aj tak nič nie je ?
ak neberiem do uvahy ze elektr. vyzbroj a s nou spojene parametry Tr,boli pocitane na 750V ,tak na tych 600V sa Tr. do pohybu da /nemam na mysli "ostru" prevadzku na linkach/
Riadiaci,reg. sa odblokojuje pri nap.vyssom ako 250V, v BPE ,rozbeh pom.motora a strata napatia rovnako tak budu funkcne,tyristorova regulacia rovnako tak.
Taká jemne off-topic otázka: Čo sa aktuálne tlačí na papierové CL v označovačoch?
Ak som si dobre všimol, aktuálny formát je:
AAA-BBCC-DEE:FF
Môj tip:
- A: kód zastávky
- B: mesiac v ktorom bol lístok označený
- C: deň v mesiaci v ktorom bol lístok označený
- posledná číslica roku v ktorom bol lístok označený
- E: hodina v ktorej bol lístok označený
- F: minúta v ktorej bol lístok označený
517 – vo voze mrzne. Voda, ktorá steká z podrážok topánok cestujúcich, na podlahe zamŕza. Ako môže niekto poslať v takomto počasí vonku voz, v ktorom nefunguje kúrenie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
veteran
A takto naprojektovanej električkovej trati na THC zaradenej do "oddychovej zóny" treba len a len tlieskať. Z hľadiska MHD je to asi jediná vec, ktorú za aktuálne voloblbné obdobie nedomrvili.