..."či mám na kufor švajčiarsku prirážku"... No, ten paradox je, že v Švajčiarsku za kufor neplatíš. Zúfalo som hľadal tarifu za batožinu, aby som zaplatil, ale zistil som, že v Biel/Bienne nič také nemajú. Sú to proste chlapíci. Predsa chcú pritiahnuť cestujúcich do MHD, nie ich vyhnať. To na rozdiel oproti pokrokovému Slovensku ?
Teda, musím pochváliť, že stánok na stanici dobíja BCK od 5 a teta mi ochotne povedala zostatok na BCK. Revizorka ani nepozdravi, len mi máva pred očami, či mám na kufor svajciarsku prirazku, bohužiaľ kyslý ksicht keď zistila, že mám. 19 úplne zbytočne zachadzka na Watsonku, iba na OA nástup 2 a hneď výstup na amfiku. Ale že sa vynecháva zastávka Janigova oznam žiadny, ani hlásenie, hlavne že oznacovac prasknutý displej má a nefunguje korektne.
Iv: Podľa toho čo kolega píše, to vychádza na mňa, či mali sme viacerí presnú trefu?
110mat110: Asi som iný, ale ja tam nemám problém a stíham aj smerovky. Ľudí asi mýli, že s vozom nadídem kus doprava a až potom sa krútim. Celkovo je to tam dobré na prúser /vlastne celé predĺženie ku optime/, kopec ľudí má jasno v tom kto ide prvý a voz v kruháči to určite nie je; rovnako ako ten nešťastník, ktorý to odo mňa schytal. Možno nemuselo byť ani to, keby to zobral väčším oblúkom.
Aj tedom-cng, rpopo: Presne tak, nedanie smerovky na kruhovom objazde môže znamenať zbytočné zdržanie iného účastníka CP ale nie stratu prednosti. Z tvojho príspevku tak nejako vyplývalo, že ak by autobusár nemal plné ruky volantu, tak by tú smerovku doľava dával, čo je jednoznačne zle. Inak na kruháči sa nikde doľava neodbočuje, buď sa pokračuje v jazde pôvodným smerom alebo sa odbočuje doprava.
Neboj sa, mam vodicak. A par skusenosti z dlhych suprav od inych vodicov na danom mieste. Moje auto ma len 5m.
Problem je to, ze ini vodici nepoznaju ako sa na KO spravat. Cize ak niekto na danom kruhaci odbocuje dolava nedava ziadnu smerovku. Az pri vyjazde. A neskuseni vodici si to vybavuju ako "sak ide rovno" a potom dopadne ako osobak co som ho videl s dierou v zadnych lavych dverach.
Tu sa skôr naskytá otázka, ako mohla (ne)daná smerovka autobusu spôsobiť to, že mu auto nedalo prednosť. Smerovku predsa nedávaš pri vjazde do kruhového objazdu ale na výjazde z neho, a pokiaľ si v kruháči, ktorého značenie to tak upravuje /ak sa nemýlim tak kruháč pri optime je rovnaký/, tak si vo vnútri kruháču na hlavnej. Takže smerovka autobusu tu neovplyvňuje na takomto kruhovom objazde prednosť.
Osobne ale na tomto mieste nevidím zmysel kruhového objazdu, frekvencia dopravy tam nie je taká, aby tam kruháč musel byť. Vhodnejší by bol skôr na tej spojnici zozadu za OBI smerom na Blšák resp. Optimu, áut tam jazdí viac, a výhľad z križovatky smerom od optimy je tam katastrofálny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer