Pozrite, každý si hudie svoje.
Platy musia ísť z prevádzky. Modelovo som napísal, že pri 500 vodičoch a náraste +150 eur DPMK potrebuje 1 220 000 eur ročne. Nejde o jednorázové peniaze - každý rok potrebuje DPMK túto sumu. To som nepísal o zvyšovaní platov vodičov električiek atd.....Ani som nepísal o tom, či sa vodičom bude páčiť zvýšenie o cca 106,55 Netto (150 brutto) mesačne.
Na otázku sa tu vecne nedebatuje, tvrdí sa len, že ak by podnik hospodáril inak, tak by na platy mal.
Tvrdím, že aj keď nejaká optimalizácia nákladov môže usporiť náklady, nebude to vonkoncom postačovať na zvýšenie miezd. Čo je na tomto mojom názore zlé, dokonca tu niekto naznačuje niečo o Smere? Toto je realita, takisto ako je realita nekvalitné riadenie a rozhodnutia mesta ohľadom DPMK.
Platy musia ísť z prevádzky. Modelovo som napísal, že pri 500 vodičoch a náraste +150 eur DPMK potrebuje 1 220 000 eur ročne. Nejde o jednorázové peniaze - každý rok potrebuje DPMK túto sumu. To som nepísal o zvyšovaní platov vodičov električiek atd.....Ani som nepísal o tom, či sa vodičom bude páčiť zvýšenie o cca 106,55 Netto (150 brutto) mesačne.
Na otázku sa tu vecne nedebatuje, tvrdí sa len, že ak by podnik hospodáril inak, tak by na platy mal.
Tvrdím, že aj keď nejaká optimalizácia nákladov môže usporiť náklady, nebude to vonkoncom postačovať na zvýšenie miezd. Čo je na tomto mojom názore zlé, dokonca tu niekto naznačuje niečo o Smere? Toto je realita, takisto ako je realita nekvalitné riadenie a rozhodnutia mesta ohľadom DPMK.
mi.v
(Ideálne by bolo, keby sem niekto napísal aktuálne náklady na vozkm nafťáku vs. CNG v KE.)