To ale hlúposť rozhodne nie je. Len je otázne ako veľmi to platí v prípade služieb vo verejnom záujme, MHD totiž v našich pomeroch zisková nikdy byť nemôže. Takže ak by tu neboli politickí nominanti, ale odborníci a existovali by funkčné kontrolné mechanizmy, tak maximálnu možnú efektivitu by dokázala dosiahnuť aj firma v rukách samosprávy/štátu.
No veď presne to, čo očakáva každý. Firma založí všetko čo môže, zadĺži sa, vyčerpá €fondy ako sa len bude dať a potom to celé príde niekto zachrániť odkúpením 50+% akcií za jedno euro. Môžu sa upraviť ceny, výška dotácií, rozsah záväzkov služieb vo verejnom záujme, už aj oficiálne sa pochovajú trolejbusy, všetko na mieru "záchrancovi". Už je len otázkou to, či sa podnik bude deliť na dva subjekty, kedy by sa privatizácia týkala iba autobusov a električky by ostali mestu.
To je dobré, že žiadne pridanie tretieho pruhu či parkovísk nehrozí..SNP je prejazdná bez problémov a parkoviská miesto zelene by som nechcel- netreba stále ustupovať autám pred zeleňou či inými plochami-a to hovorím aj ako vodič. Jedine čo je na osadení zlé je bezpečnosť- mám pár tipov kde budú vkuse rozbité autá- jeden stlp to schytal už včera za kruháčom a to mal vodič šťastie že stlp mu nespadol na auto, lebo ešte nie sú celkom upevnené a je trochu naklonený..
Tiež som si to všimol, ale čo sa dá robiť, keď košické radiče majú inteligenciu 15 ročnej automatickej práčky a prestavic še ňeda! Radšej to mali vypnúť, vtedy narobí semafór najmenej škôd.
Ináč ma udivilo umiestnenie nových trakčných stĺpov na tr. SNP - 20 cm až pol metra od obrubníka - čiže nejaká možnosť pridania tretieho pruhu alebo parkoviska nehrozí, nehovoriac o bezpečnosti. aôle určite je to v súlade s projektom, ta už čo...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Riks