Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Davidoshmhd #81145:
Celá tá zamkova dlažba vyzerá ako by ju kládol sám veľký Raši. ?
Reply on: Davidoshmhd #81145:
prepadnutá dlažba napr.
Reply on: monoblok #81144:
Konkrétne?
Uz mesto reklamovalo kvalitu prace na Kuzmanyho? Robili to vyse roka, ale uz teraz to potrebuje rekonstrukciu, pricom to sluzi mozno rok.?
Reply on: Alco #81140:
To ale hlúposť rozhodne nie je. Len je otázne ako veľmi to platí v prípade služieb vo verejnom záujme, MHD totiž v našich pomeroch zisková nikdy byť nemôže. Takže ak by tu neboli politickí nominanti, ale odborníci a existovali by funkčné kontrolné mechanizmy, tak maximálnu možnú efektivitu by dokázala dosiahnuť aj firma v rukách samosprávy/štátu.
Reply on: S499.1023 #81139:
No veď presne to, čo očakáva každý. Firma založí všetko čo môže, zadĺži sa, vyčerpá €fondy ako sa len bude dať a potom to celé príde niekto zachrániť odkúpením 50+% akcií za jedno euro. Môžu sa upraviť ceny, výška dotácií, rozsah záväzkov služieb vo verejnom záujme, už aj oficiálne sa pochovajú trolejbusy, všetko na mieru "záchrancovi". Už je len otázkou to, či sa podnik bude deliť na dva subjekty, kedy by sa privatizácia týkala iba autobusov a električky by ostali mestu.
Reply on: Alco #81140:
To je samozrejme pravda a s tým súhlasím. Len to by nesmeli páni z mesta cez tú firmu plniť svoje vrecká.
Reply on: S499.1023 #81139:
Súkromník je vždy lepší hospodár ako štát......povedal tuším nejaký pán z Váhostavu...
Reply on: Bjorn #81136:
Čo očakávaš od privatizácie DP?
a po Velkej noci sa zacina s prerabkou pomerne frekventovanej Komenskeho ulice, to bude zas "veselo" http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/organizacia-dopravy-pocas-modernizacie-elektrickovej-trate-na-komenskeho-ulici.html skoda len ze sa zaroven nerobi jak na bozenke tak aj na komenskeho ulici kompletna vymena asfalt. povrchu aj s obrubnikmi.. tak ako napr na postovej.. zvlast na tychto 2 uliciach by sa patrilo nakolko ten asfalt je tam v doslova dezolatnom stave ,podobne aj prilahle chodniky..
Reply on: monoblok #81134:
Ešte aj na košické pomery sa táto privatizácia nejako dlho odkladá.
Reply on: monoblok #81134:
Na žranicu pre kamoššov bude furt.
http://ekonomika.idnes.cz/doprava-plzen-tramvaje-zakazky-antimonopolni-urad-fxg-/eko-doprava.aspx?c=A170402_203915_eko-doprava_och

Keďže sa zrejme blíži ďalšia súťaž na električky, tuhľa návod pre košických taškentwagen duchovných otcov ?
Reply on: romeo #81131:
A keby náhodou SNPčka prestala stačiť, na Popradskej sa roky vynechávala dostatočná rezerva na rozšírenie.
Reply on: Alco #81128:
To je dobré, že žiadne pridanie tretieho pruhu či parkovísk nehrozí..SNP je prejazdná bez problémov a parkoviská miesto zelene by som nechcel- netreba stále ustupovať autám pred zeleňou či inými plochami-a to hovorím aj ako vodič. Jedine čo je na osadení zlé je bezpečnosť- mám pár tipov kde budú vkuse rozbité autá- jeden stlp to schytal už včera za kruháčom a to mal vodič šťastie že stlp mu nespadol na auto, lebo ešte nie sú celkom upevnené a je trochu naklonený..
Reply on: 110mat110 #81127:
za krizovatkou v smere na Mier este k tomu zuzeny pravy pruh, to iste dnes rano..
Reply on: Alco #81128:
Poobede niekomu napadlo ho vypnúť.
Reply on: 110mat110 #81127:
Tiež som si to všimol, ale čo sa dá robiť, keď košické radiče majú inteligenciu 15 ročnej automatickej práčky a prestavic še ňeda! Radšej to mali vypnúť, vtedy narobí semafór najmenej škôd.
Ináč ma udivilo umiestnenie nových trakčných stĺpov na tr. SNP - 20 cm až pol metra od obrubníka - čiže nejaká možnosť pridania tretieho pruhu alebo parkoviska nehrozí, nehovoriac o bezpečnosti. aôle určite je to v súlade s projektom, ta už čo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.