Karaffová potvrdila, že zápis o vyradení hmotného investičného majetku (HIM) v prípade troch autobusov zn. Karosa sa naozaj uskutočnil v roku 2014. Podľa nej to však nie je smerodajné, lebo ide len „o návrh na vyradenie z dôvodu aktuálneho technického stavu, ktorý je však možné zmeniť investovaním do opravy“.
Určujúcim dokladom je podľa nej až zápis o vyradení z karty HIM s dátumom 30. 6. 2016, teda po realizácii projektu na obstaranie elektrobusov.
Dodala, že karosy aj ikarus odstavili v roku 2014 z dôvodu vysokej investície do ich opráv. Nechali si ich však v rezerve kvôli výlukám električkovej dopravy pre začínajúce rekonštrukcie tratí.
„V prípade nutnosti by sme zainvestovali do ich opráv a zaradili ich do výpravy. Počas rekonštrukcií sme však nemuseli siahnuť do rezerv, teda použiť spomínané autobusy,“ doplnila hovorkyňa DPMK.
sorry moja chyba mal som v prvom momente na mysli posledny harmonikovy ikarus podla toho popisu zavady som myslel ze tu este bludi nejaky ? kazdopadne je to smutna vizitka, ze sa takto udrzba zanedbava..
Ja viem, ale podľa mňa chýba tomu hlava a päta. Ako môže dostať prednosť schéma, ktorá je počas dňa v platnosti 5-6 hodín pred tou, ktorá platí tých 17-18 hodín? To je absolútne trefa vedľa.
Vitríny sa dorobiť zrejme dajú, len to by musel niekto chcieť.
Dnes rano som cestoval v irisbuse 3322 linka 71 stredna naprava mala vyfucane tlmice az suchali blatniky o zem a pri prejazde nerovnostani to davalo neskutocne rany .v autobuse zima .priste irisbus
Dnes opat infotabule na zastavkach fungovali ako sa im chcelo. Elektricka prisla, odisla a na tabuli stale svietila 1minuta. Na druhej strane napisalo menej ako minuta, potom uplne zmizla a elektricka stale stala 2 semafory daleko.
Na zastavke Jakabov Palac chyba CP N5ky smerom na NO
Samozrejme, hádať sa nechcem. Len v dobrom píšem. ? Keď si spomínam, dávnejšie som čítal (neviem, či novinový článok alebo diskusiu k nemu), že staviteľ Auparku mal nahradiť tie cesty, ktoré Aupark "zrušil." Zrušil dvojprúdovku Palackého -> Štúrova a mal ju nahradiť. Ale popri Auparku vedie len 1 súvislý pruh smerom k Južnej triede, po JT vedie 1 pruh, ktorý bočí na Fejovu a až pri konci Fejovej vznikajú dva pruhy, ktoré "pokračujú" cez Štúrovu na Moldavskú.
Neviem, či takto som to čítal, ale takto si to pamätám. Ak to nie je pravdivé, tak, samozrejme, beriem späť. Ale som presvedčený, že p. Titl o tom vie viac, keďže on tam organizoval dopravu. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus