Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ked sa v kuse somre na zimu v bus-och: je take tazke investovat do folii s napisom PRE OTVORENIE DVERI POUZITE DOPYTOVE TLACIDLO... 75% BUS-ov ich ma... pokial by si ludia zvykli,chvilu potrva...
Reply on: Peter #7992:
Ako to?Ved stoji na vsetkych zastavkach. To uz potom mozes nazvat zrychlenou aj L28... ?
Balky:
Podlôa mna L38 je ako keby zrychlena linka na jazero.
Postreh: STale sa tu hovori o preferencii elektrickovej dopravy pred busmi-o tom, ze elektrickova by mala byt nosna v sieti DP. Ale...
Nikdy nedonutite ludi cestovat elektr.spojom, ktoreho trasa je dlhsia ako busova. Ludia sa chcu premiestnit zo svojho bytu co najskor do prace,do mesta.
Konkretne:Odchod L3 zo zastavky OC Vazec 6:07, odchod L38 z tej istej zastavky 6:10. Je tam rozdiel 3 minuty. Je paradoxom, ze obe linky maju na Jazere rovnaky pocet zastavok, no L38 predbieha L3 uz pri Cintorine, dnes dokonca pri Avanti.L38 dopravi ludi na NO ovela rychlejsie a tak aj vyzera obsadenost spojov.
Dalsim faktom ostava, ze Jazero ako jedine sidlisko, pricom jeho vzdialenost od centra mesta je jedna z najvacsich, nema ani jednu zrychlenu linku!!
Tip: Chcete sa dostat z NamMMM na koniec Jazera za nieco vyse 15minut? Je to mozne?...Ano, ak ma vodic na L13 tazku nohu na plynovom pedale...
Reply on: Diggi #7988:
Mozes sa cudovat, ale aj na L27 jazdia jazveciky. A veru ze sa otacaju na Dneperskej.
Skor by som upravil CP na L19 nasledovne:
L19 po Mlyn - dovoz zamestnancov do firiem+raz za hodinku v case sedla
L19A len po Dnepersku

a este by som zriadil L27A az po OC Vazec v case rannej spicky.
Reply on: Diggi #7988:
Zabudol si na to najdôležitejšie, je tam miestny úrad MČ Nad Jazerom. Stránkové hodiny sú v pracovné dni od cca 7:00 až do 15:00, takže v tomto čase je tu pohyb cestujúcich tak či tak priebežný. Aj keď sa, podľa mňa, Solaris na Dneperskej otočí bez problémov, L19 ku Mlynu zmysel má.
Reply on: Peter #7987:
takto to napíšem...Mlyn, Medea, Hydina ZK a naviac si neviem celkom dobre predstaviť otáčanie Solarisov na Dneperskej ?
Aky vyznam ma to, ze L19 zachcadza az ku mlynu. 95 % autobusov ide uplne prazdnych od zastavky Dneperska az po mlyn a aj spat. Ved to su zbytocne vyhodene peniaze. Konecna by mala byt tak ako na L27 pri Dneperskej.
Na L30 zrusili zachadzanie spoja na zel. stanicu z dovodu setrenia nakladov - vzdialenost Palackeho - Zel. stanica bola vraj v ramci pesej dostupnosti. Pritom tato zachadzka L30 bola plne vyuzivana. No a L19 ze plytva zbytocne peniazmi. Skuste tam niekedy najst co len jedneho cloveka ktory by siel ku mlynu ( s vynimkou ranneho prichodu zamestnancov).
Ako je to so zaradovanim autobusov na jednotlive linky? Preco nema kazdy autobus 2-3 linky ktore by dookola striedal , ale v podstate kazdy voz robi skoro vzdy na inej linke.
V autobusoch na L30 na zastavke Kalinovska:
- na informacnom BUSE panely je napisane:
Darg. hrdinov - Kalinovska
- hlasenie zastavky je ale:
Darg. hrdinov - miestny urad
Reply on: BMko #7983:
Nooo, zase šíriš polopravdy? V LB sa síce pácha, ale len BUSE, žiarivky a kúrenie do voza, Progres rozhodne nie. A mŕtveho muža nemajú už dávno, keďže sa jedná o ex-OV T2R. Tuším Ti budem musieť pri návšteve BA dohovoriť:-P.
Reply on: Papyr #7973:
Ale to , ze Liberec do toho pcha progress a BUSE, to si asi nevedel. V tejto dobe sa vraj nieco take nekale tam pokusne pacha.
Reply on: Sarko #7948:
Hej s progresom a motorgeneratorom namiesto statickeho menica, samozrejme mrtvy muz ostal zachovany. ☺
Reply on: eMareq #7979:
hehe, a ty si myslis, ze vyhriat interier ktory je vecne v prievane sa da tak lahko?
'Mám rád' ľudí,ktorí idú kupovať lístky u vodiča a idú platiť 50 alebo 500 korunou.A potom sa čudujú,že im vodič nemá ako vydať.A počas cesty špekulujú ako by sa dalo.Darmo majú napísané,že majú mať pripravených 14 Sk či inú sumu.
Závidím niektorým vodičom ich teplo v kabínke.Na cestujúcich však pozabudli - vyhriať interiér.Bože chráň.
O tej chybnej L22 a jej troch časoch už dávno viem(e),len škoda,že DPMK s tým nehodlá nič robiť.
Až 1 deň sa vyhýbali motoristi koľajniciam a dnes opäť DN na Komenského ulici pred SČK. Zablokovali dopravu od cca 10.35 do 11.05.
Aj na Moldavskej bolo veselo, jedna felicia išla na nákupy do Hornbachu. Cestou zrolovala plot a zastavila sa na stĺpe budúceho bilboardu.
1. 22-ka má chybný CP - na každej zastávke v sobotu a v nedeľu o 12,13,14 hod. stojí o 20 minút neskôr než to je tu uvedené. ( ako cez pracovné dni)
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!022-04&x=209715292173

2. To s tými 374+375 ste mysleli ako? Tá 218-ka a ??? sú z Košíc?
Reply on: eMareq #7965:
dnes máme napríklad aj iné jubileum, aj keď veľmi nepatrí do košickej MHD : pred 20 rokmi 7.11.1984 sa ukončila elektrifikácia železničnej trate Barca - Čaňa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.