to co sa tebe zda a nezda mna vobec nezaujima, ak by si bol aspon trosku znaly veci, tak by si velmi dobre vedel, ze vsetky spoje na linke R1 v zhruba rovnakych casoch (az na jeden) su vykonavane velkokapacitnym vozidlom aj cez pracovne dni a rovnako aj volne dni.. ale kedze do toho hovno vidis tak tu struhas len tieto tvoje chabe vyplody, tak si ich uz prosim ta radsej nechaj pre seba alebo si to aspon poriadne nastuduj.. dakujem ?
?? z dôvodu kapacitneho posilnenia L R1 cez víkend na smeny? To až taká kapacitna potreba je tam že Variuo plus by to kapacitne nezvládlo prepraviť cestujucich na smenu a z nej ?? Ak vario plus bežne kapacitne postačuje na L R pri zvoze a odvoze na smeny počas pracovneho dna (rano, aj poobede) ?? trochu sa mi to nezdá.. Napriklad viem že R2 pred rokmi ráno pri návoze do USS na smenu a zo smeny poobede bola obsadzovana cca 4 - až 5 timi supravami (či už 2xT3, KT, 2xT6) a teraz je to ráno 3 spoje a aj to väčšinou su to len tie Pluskove Varia.. Ak to postačuje že došlo k takému poklesu cestujucich na ten smer (uss a späť), myslím si že aj cez víkend by ten spoj R1 kapacitne Plusko zvládlo..? to je len môj názor.
Nie to nieje zo zvyku. To len ten debil čo píše výpravy elektr. a busov je LENIVÝ a berie výplatu za NIČ. Takéhi falata mať v dpmk ta to radšej nech ide na Alpinku robiť výpravcu.
Lebo ak by bol normálny tak zariadi aby napr. debilné pomaľované celovozidlovými reklamamy busy napíše aj na linky č.15, 19 a pod. A nie len 71 a 72. A sa cestujuci cíti ako v plechovke.
Pozerám, že pravidelne na linke 6 jazdí cez víkend jedno nízkopodlažné KT-čko. Predtým to bolo z dôvodu nízkopodlažnosti, no odkedy máme variá, vraj mala byť celá víkendová premávka zabezpečovaná nimi. Tak teraz neviemči ich nie je dostatok, alebo to KTčko sa tam posiela ešte zo zvyku?
Na linke 51 zahlasi najprv reklamu a az potom, ze je to konecna.. Fakt prakticke.. Rovnaky problem som zazil davnejsie aj s reklamou na zastavke Stanicne namestie, ktora je konecnou pre celkom slusny pocet liniek. Kym sa vykecala reklama, naslo sa vzdy zopar takych, ktorym by urcite viac pomohlo zahlasenie konecnej zastavky a nemusel to robit vodic osobne...
tbus