Preto píšem o forme usporiadania interiéru. Kapacita ako jediný ukazovateľ rozhodne nie je objektívny údaj pre určenie toho, čo je najideálnejšie (v tomto prípade pre špičku). A navyše porovnávať neporovnateľné, je tiež zcestné, keďže každý voz má úplne iný počet miest na sedenie. Pre cestujúceho sú podstatné iné faktory, ako len hodnota kapacity vozu.
Jedinou výhodou T3 v sociálnom prevedení (1+1) je širšia ulička a možnosť narvať viac sardiniek. On s to monoblok triplexový prečítal na nejakom šotofóre od militantných priaznivcov T3 na večné časy a nikdy inak a teraz nám to tu predkladá ako výplod vlastného mozgu.
No ako vidím, ide to "dole vodou" s celým tým našim DP, s celou mhd ? Tak ako "celkom dobre" aj keď dosť oneskorene sme sa pustili v 80 rokoch do budovania TD, potom postupne do obnovy AD a to na cng pohon (vyradenie Ikarusov a starých nafťákov), - teda ekologizácia dopravy pomaly ale iste sa zlepšovala , ŽIAĽ zaradili sme spiatočku ! Kupiť (NA UVER) hromadu nafťákov (ani jeden trolik), a fondy EU nevyužiť na investovanie do TD, len na kupu bričiek (aj to zbytočne veľa plusiek, o kvalite vozov sa dá písať kapitola), a na odfušovanu reko trati.. hm.. je tu ešte jedna "lastovička" - baterkosy - o ich nasadení na nosné linky a využití sa dá tiež polemizovať .. suma sumárum ekologizáciu zaradili spiatočku !! O pár rokov (napr 5) v AD už tie nafťáky budu zastarale, polovica cng vozov nepojazdných, po životnosti,,,, V ED trate neviem v akom stave, plusky ako tak pojazdne, TD zrušená nadaej ... a čo dalej potom? Začne DP "od nuly" ??? Ešte dodám taku perličku - všimol som si že označníky na zastvávkach AD prešli "opravou", či kozmetickou upravou , jj kvitujem, len je zaujímavý návrat ku klasickej červenej farbe ako za čias totality - pričom farby DP su stále modro-žlta, ak sa nemýlim,, ešte aj pôvodbá farba (siva), "ako tak" davala zmysel,,, Teda vraciame sa fakt do minulosti,,,, škoda ? Len aby sme po pár rokov zase ešte viac nezvávideli ostatným mestám, a potom bude neskoro lutovat čo všetko DP mohol a nerobil, ak finančná pomoc z EU sa nukala.. Tak toľko moja uvaha, môj postreh
Teraz chvíľu počkať nech sa to utíši a privatizácia AD môže začať. Trolejbusy už zavadzať nebudú. Banda zlodejov na čele s primát-orom a odborníkmi v DP. Tlieskam.
Nerozumiem prečo práve tento výber vozov... A tiež ako si nabral, že súprava T3 je najlepšia na záťaž v špičkách, keď kapacita súpravy T3 a napríklad tebou spomínanej 15T je (v závislosti na interiérovom usporiadaní T3) takmer zhodná, rozdiel nie je ani pri výmene cestujúcich, keďže počet dvier je adekvátny pri oboch vozidlách. Maximálna rýchlosť alebo akcelerácia nedáva priestor pre zefektívnenie ani v jednom prípade. Pri tebou udávanom lepšom riešení navyše treba prekonávať schody.
Silno nesuhlasim, staci ludom ukazat 2xT3 2xT6 a 14T, hned je jasne, ze vacsina od 14T utecie, 15T je o trochu lepsia, ale na silno frekventovanych usekoch nie je nic lepsie ako 2xT3, hlavne v spicke.
Samozrejme, že im je to jedno. Všetkým tým, ktorí nevideli nič iné, než mali v rodnej obci. A keďže väčšina sa za humna nikdy nedostala, nemajú ani potuchy o tom, ako boli oklamaní a okradnutí.
no pri tych jej reakciach ako tancovala pomaly odzemok pri schvaleni napr nakupu tych taskentwagenovskych kadibudiek a ako sa v tom nasledne "vyzivala" a kecala o stopercentnej zhode a pod. zvasty to velmi moc nevyzeralo zeby jej to jedno bolo ? zjavne bola vybrata aj na tento post osoba ktora je v priazni nazorovo s vedenim a nevyje len ako jej prikazu ale mozno sa mylim a je to cele len jedno velke divadielko a pretvarka na obcanov mesta..
...a tej dutej sudruzke a celemu vedeniu dpmk je to zjavne cele sumafuk.. Tej "súdružke" to pokojne môže byť totálne ukradnuté! Hovorcovi totiž tieto veci môžu byť absolútne ľahostajné, bez jedinej výčitky. Iinštitút hovorcu je niečo ako nárazník medzi vnútrom firmy a vonkajším svetom, taký separačný filter a ten koho akurát vždy počuť a vidno v médiách. Proste bez urážky, je to papagáj, ktorý nesmie (!) prezentovať svoje názory, ani v náznaku, ale len to, čo dostane píkazom na papieri od vedenia, od svojho chlebodarcu. Aj totálne kraviny... Inak letí z fleku z roboty! Týmto samozrejme neobhajujem konkrétnu osobu, ktorú vôbec osobne nepoznám...?
pod clankom jeden pisal..citujem " Ani neviem kde by som začal, ale napríklad od kedy sú autobusy Tedom z roku 2007 nove, ktoré dosť často vydať na linkách 71/72 čim DP porušuje licenciu linky o prevádzkovaní kĺbových vozidiel nielen na týchto linkách, ďalej na linke 71/72 vidíme aj autobusy Solaris ktoré tak isto nepatria medzi najnovšie. Nedávno pani Karrafová uviedla že elektrobusmi sa nenahradzuje trolejbusová doprava a odrazu už áno čim by sa zase porušovala licencia dopravcu." jednym slovom ostuda.. a tej dutej sudruzke a celemu vedeniu dpmk je to zjavne cele sumafuk..
"Trolejbusová doprava bude zastavená, na linkách 71 a 72 bude zavedená autobusová premávka, zachovalá infraštruktúra bude ponechaná pre možné budúce využite, zastarané časti budú demontované."
Tatranka