Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Rýchlostná komunikácia Košice - Milhosť sa napriek sklzu začne stavať v roku 2007

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=2.11.2004/48637K
Reply on: Diggi #7826:
fotku z druhej str. maš na yahoo.
Reply on: Furčan #7823:
Až tak zle to zas nevyzerá ?
Zrejme trolejbus #1011 pobehuje po vozovni aj s novou CVR. ? nieje škareda...
čajník je dnes na trhanej dvojke ?
Niečo pre fandov Solarisu Urbino 15 CNG. Fotka:http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/tournee.php?p=43185 ? tak stou bedňou na streche neprejde ani popod most na Palackeho. ?
Ako casto ( cca. priemerne) sa menia oblozenia a brzdne kotuce na busoch??? Podla stylu niektorych vodicov sudim ze dost casto ?.
Reply on: Karos-áR #7803:
No na 95% to z jazvecikmi vyzera, ze u nas sa dokupovali, podla mojich zdrojov. Preco, totu nebudem rozoberat. Ale poviem to jednoducho, konflikt zaujmov. A co sa tyka menovanej osoby, meno mi nieco vravi ale neviem si ho hned zatriedit a vybavit, vzhladom na to, ze uz dlhsiu dobu nebyvam v Kosiciach a nestretavam sa z ludmi z Kosic ?
Reply on: Karos-áR #7803:
Ci je to pravda, to asi nikto z nas nevie na 100%.
Reply on: Sarko #7818:
Ak neboli opotrebovane, mohlo byt, ze boli zle nastavene tlaky
BMko: S CB mi je to jasné. Skôr mi išlo o to, že v prípade prvej prehliadky súpravy bezprostredne po nehode sa CB, ani obloženia nespomínajú, kým v druhom s odstupom času áno a ešte s opisom "úplne nové". Z výpovedi niektorých zainteresovaných ľudí som sa dozvedel, že v tomto prípade bola evidentná snaha zainteresovaných celú vinu za každú cenu zvaliť na vodičku. Však prečo nie, keď už bola mŕtva a nedotknuteľnému socialistickému zriadeniu už nemohla nijako ublížiť. Pritom sa nekonala žiadna rekonštrukcia nehody (iba prehliadka a iba kontrola funkčnosti bŕzd) a v správe sa napr. nehovorí o žiadnej kontrole stykačov, zrýchľovača, alebo rekonštrukcia situácie, prečo neúčinkovala príprava a vozidlo trvale naberalo na jazdu. A napokon, celé vyšetrovanie bolo ukončené za necelé 2 mesiace, 27.12.1978...
Reply on: BMko #7816:
Vsetko zavisi od techniky jazdy, ak spalis oblozenie, tak je ho nutne vymenit. To iste aj pri kotucovych, len tam stratis sem tam aj cely strmen, tak dostanes fungl nove.
Reply on: Sarko #7809:
Ano, je to mozne, ked sa vymenilo. Je to robota na 20 minut
Reply on: Sarko #7809:
Ak vypnes riadenia, tak ti cvakne CB
Reply on: Sarko #7809:

1) Smerové stykače takisto mohli ostať zalepené.
2) Nejde o čeľusťové brzdy ale o koľajnicové brzdy. Koľajnicové brzdy neubrzdia vozidlo jedine v prípade, ak ide výkonom a že by vodička úmyselne či neúnmyslene nebrzdila koľajnicovými brzdami, tomu neverím - prirodzeným reflexom každého vodiča je v prípade hroziaceho priekaku zašliapnuť brzdový pedál "do podlahy" a držať ho do poslednej chvíle.
3) Brzdové obloženia nevydržia celú životnosť vozidla, takže je úplne prirodzené, že vozidlo v ktorejkoľvek fáze svojho života má obloženia celkom nové.
A ešte info od 1018: Podľa služobného príkazu sa UŽ OD 16.10.2004, t.j. už dva týždne funguje možnosť nástupu aj cez predné dvere, čím bol zrušený pôvodný zákaz. Od tohto dátumu sú vodiči povinní otvárať všetky dvere, okrem výnimiek na linkách, kde je celodenne určený nástup len cez predné dvere a v PD v čase od 20h do 5h (cez VD až do 8h) pre všetky linky. Chcelo by to info aj do noviniek.
Reply on: Karosa-áR #7805:
To si ti musiš mi dačo visvetli
? ?
Reply on: Diggi #7810:
všetky teda aj z Opátskeho ?
Info od Furčana : oddnes musia všetyk linky zastavovať aj na zastávke Orechová, aj keď väčšina vodičov o tom ešte nevie.

A na L36 premáva 3505 !!!!
Reply on: Vševedko #7800:

Myslíš, že mohlo dôjsť k vypnutiu reverzu, keď súprava ďalej naberala na jazdu? Inak na tomto mieste sa reverz nikdy nevypínal. Ide o miesto, kde je svah v úseku len cca 500 m a za ním už v rovine nasleduje pravotočivý oblúk a následne zastávka, takže brzdiť bolo treba tak, či tak. Vodička možno aj vypla riadenie, ale je otázne, či v dosť strmom svahu a s preplnenou súpravou dokázali čeľusťové brzdy účinkovať. Zvlášť, keď v čase vykoľajenia a prevrátenia prekonala súprava už viac ako 80 km/h. Vo vyšetrovacej správe sa píše o prehliadke, ktorá bola realizovaná ešte v deň nehody, sa však o čeľustiach nepíše. Píše sa o nich až v ďalšej stati, keď bola o 10 dní neskôr realizovaná ďalšia prehliadka. Tu sa však píše: "...bola prevedená demontáž podvozkov a boli rozobraté čeľuste, pročom bolo taktiež zistené, že na čelustiach obloženie malo predpísanú hrúbku a NIEKTORÉ BOLI ÚPLNE NOVÉ." Slová, ktoré mi priam bijú do očí, som zvýraznil. Predné vozidlo súpravy ( #229/II) malo v čase DN v prevádzke odjazdené 2 roky a zadné ( #298) 14 rokov. Je možné, aby malo 2-ročné vozidlo úplne nové obloženia?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.