Odklonenie na RSM bolo operativne, preto tam nie je CP, ani x6 nema korektne displeje. Osobne si myslim, ze nie je udrzatelna existencia trasy, ktora je okruzna na obidvoch konecnych. Aj keby zapchy neboli, neda sa takato x6 koordinovat s x9, 9, ci 10..
Nikoho z kompetentných ešte nenapadlo, obzvlášť v tejto katastrofálnej dobe, keď električky nepremávajú a dlho premávať nebudú, aby aspoň jeden spoj premával celodenne od KVP cez Diamantovú ul. Popradskou popri amfiteátri Watsonovou až na Podhradovú. Nielen že to je to najkratšie ideálne spojenie, ktoré uspokojí veľa pracujúcich, ktorí chodia tým smerom do roboty ( Sociálna poisťovňa SAV, Tlačiarne, Krajský úrad, Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie, Technická univerzita, Obchodná akadémia, Regionálna veterinárna správa a veľa ďalších súkromných podnikov). Ocenilo by to veľa ľudí, s ktorými sa rozprávam počas strastiplného cestovania s prestupovaním a zbytočne dlhou trasou cez Nám. osloboditeľov. Z KVP zobrali 18-nástku, a 55 premáva len do 8.00 hod., "no načo nám, už sme zvyklí, že na Slovensku čo funguje netreba". Skvalitnite tým život pracujúcim platiacim obyvateľom v tej časti mesta Košíc, ktorý sa spoliehajú na zdravý rozum kompetentných.
Na Radnici Starého mesta by bolo dobré umiestniť CP x6. A takisto aj na ďalších zastávkach. Oznamy tam sú, že ako náhradu za 17 a 36 treba použiť x6, ale x6 príde s displejmi NENASTUPUJTE a kým sa nahodí cieľ Staničné námestie, tak zavrie dvere a odíde (samozrejme prázdna). Tiež treba zrušiť hlásenie konečnej, je to polookužná linka.. Súčasný stav je zlý, sú tam naozaj zmätky, ľudia hromžia.
V spicke maju problem sa pomestit uz ti platiaci... Ale my sme bohate mesto a mozme nechat 14 klbovych trolejbusov hnit v garazi, aj ked nemame dostatocny pocet klbovych autobusov na nahradnu dopravu.
veteran