Reply on: veteran #76511:
súčasný stav – ? Ale myslím, že v tej odpovedi máličko nadsadzujete. Odhliadnuc od súčasného stavu, dovoľujem si tvrdiť, že od čias, kedy bola koľajová sieť zredukovaná na novodobé mimimum (ako záver rozsiahleho rušenia tratí bolo zrušenie trate do Čermeľa?), až tak veľa úprav v koľajovej sieti nemáme, ak nepočítame krátkodobé výlukové stavy a premiestnenie nástupných ostrovčekov (čo nie je zásah do trate). Úpravy typu "nové esíčko pri stanici" alebo "nová Južná trieda" by som za zmenu nepočítal.
Zrušilo sa obratisko pri VSS. Pribudla trať na Jazero, Kuzmányho a Alejovú. Viacnásobné úpravy boli na NO a NMM. Sprejazdnila sa slepá koľaj v obratisku Važecká a menilo sa pár vecí na rýchlodráhe (pri vozovni, vo výhybniach, koľaj v smyčke). Asi to je všetko, ak som na niečo nezabudol. No a keď je reč o koľajových dráhach, na DŽ sa zlikvidovala výhybňa Vpred.

V trolejbusovej doprave sieť rástla po etapách a okrem toho bolo už iba niekoľko úprav okolo NO a na Mlynskej bašte. Či sa menili obratiská, neviem, ale to by malo byť všetko.
Takže celkovo od r. 197x, nebolo zmien v dráhach podľa môjho názoru až tak extrémne veľa.
veteran
Čokoľvek podrobnejšie je v tunajších pomeroch behom na dlhé trate. Niekedy ani s určitosťou nevieme, či vlečka nakreslená v nejakej schéme vôbec existovala, nieto ešte výhybky a ich presné polohy.
Časom sa snáď nájdu projektové dokumentácie, podľa ktorých sa bude dať niečo takéto zostaviť.