Hodnotný výpočet. Takže medzi antisor dogmy zaradíme aj "Každý sor má skutočnú kapacitu 69% deklarovanej"? Na koľko platných desatinných čísel? Aké korekčné číslo dáme na 1 schod?
tak kamo, mas odo mna plusko, toto si zabil! ? uz som sa dlho tak nezasmial! ? ? presne tie midibusy by som dal na 11ku tam by nasli idealne uplatnenie tie kadibudky ? a suhlas aj s druhou castou, zial takto budu ludi len odradzat, a smutne ze aj ked sme sucastou EU, do toho civilizovaneho sveta nepatrime a ktovie kedy a ci sa tam raz vobec zaradime..
ano, aj minusky svedcia o tom ze si pablb a tvoje drbnute argumenty su vsetkym na smiech ? a druhi, resp vacsina argumentuje proti tebe ak si si to doteraz este neracil vsimnut, tak laskavo otvor oci, asi nieco bude zle na tom co tu vypustas do eteru.. pokial nam tu budu vladnut ci uz v meste alebo na dpmk ludia so zmyslanim ako si ty, tak amen tma a Boh s nami.. verim ze v komunalnych volbach zvitazi zdravy rozum a poslu cervenych v meste na smetisko dejin raz a navzdy.. pokial neboli volby, nadej na zmenu stale zije..
A čo keby si si ich prečítal radšej radšej ty? Lebo z tvojich replík to vyzerá, že nevieš poskladať konštruktívny argument, stále len píšeš tie isté irelevantné argumenty, typu, že v Prešove na linke 12 fungujú, tak prečo by nemohli fungovať aj na L 31 v Košiciach ?
V civilizovanom svete sa autobusy nakupuju posla skutocnej potreby, nie ako tu, ze ta dajme 100, a este 5 z toho, a 5 z toho... a este 27 namiesto trolejbusov. Ved uz im najdeme nejake vyuzitie.
Nechcem provokovať, ale kapacitne by boli vhodné aj na 11-ku... ideálna celodenka. Aj keby bol voz do roka zničený, nikomu by to nevadilo. Akurát neviem, ako to má riešenú kabínu, asi by tam bol problém s inštaláciou protitankovej verzie.
Ešte raz chcem zopakovať, že v civilizovanom svete sa výber kapacitnosti vozidla na linku riadi jej obsadenosťou v najsilnejšom úseku a čase. Hovoriť ľuďom, že touto nechoď, ale čakaj na hentú, lebo hentá je pre Teba a tamtá nie, je presne spôsob, ako ich poslať do auta.
A na 14-ku prečo teraz nemôžu ísť? To je vyslovene špecifická linka, ktorá nemá špičku v PD ráno, ale keď je cez víkend teplo... Aký problém teda v októbri, novembri? Kto vie, možno by to zvládlo aj v zime lyžiarov na Jahodnej, ak by tam premávali len v PD.
A vari 33ka nie je existujúca linka ? ? Stačilo by iba poupraviť službu, skoro ráno a neskoro večer by robila dajme tomu 29ku alebo 20Nko (aby neboli veľké prejazdy) a celý deň 33ku ... Služba 1802 by sa zmenila na nepárovú tak, ako to bolo pred 1.10.2013 ?
,,, keby sa veľmi chcelo - všetko by sa dalo - aj minisorku na L 33 zaradiť ? ked ich už tu mame, tak treba porozmýšlať a ak treba tak aj pridelenie vozov či služieb upravit - ak máme "vhodnu" linku čo sa týka kapacity a využitia , no "nemožeme" tam mini dať... ? ale od toho su iní kompetentní ludia, nech to posudia iní a inde a odborne, nie? ?
Dielenské vyhotovenie BN 9,5 je také aké je. To nezmeníme ani ja, ani ty. ?
Na 31 išli preto, lebo to bola najvhodnejšia linka z existujúcich liniek. (Nové linky pred voľbami akosi nie je vôľa aby vznikli.) Ak by sa neobjavili na 31, mohli sa objaviť napr. na 20, či 25 (aj na tých prebiehali prieskumy), kde i v sedle cestuje aspoň podľa mňa viac cestujúcich... ?
Mimochodom, išiel som aj spojom o 07:51 z Maše (v ten istý deň - tento pondelok) a tak prázdny Tedom C 12G (napr. v úseku Nám. osloboditeľov - Palackého išli so mnou až 3 ľudia) som už dávno nevidel, ale priznávam, je to spoj na konci špičky, takže nebolo to až také prekvapenie... ?
Astor