Reply on: BM #705:
Ako som Ti už hovoril osobne, som zhrozený a zhnusený. 30 min. interval v sedle na L16, 18 a 30 je prisilné kafe.Do pozornosti dávam legendárny opravný vzťah železničná stanica - stará nemocnica - blšaák, ktorý sa vždy riešil posilovými spojmi. V čase, keď som začal chodievať do Košíc, jazdilo sa v sedle medzi stanicou a blšákom každých 7-8 minút a už to som sa čudoval, keď som zistiť, že ešte skôr to bolo 5 minút. Neskôr sa v rámci úsporných opatrení DPMK dopracoval od 7-8 min. k 10 min. intervalu. Plno návštevníkov mesta, ktorí vás sa pred stanicou pýtajú, odkiaľ ide autobus na blšák, a ako sa dostanú k starej nemocnici je už doslova klasika. I tak v eoku 2003 DPMK pristúpil k zrušeniu zachádzania L30 na stanicu, čím vzťah stanica - blšák predĺžením intervalu z 10 na 20 min. redukoval na 50%. A teraz, len pár mesiacov od tejto zmeny sa chystá predĺženie tohto intervalu z 20 na 30 minút. Vážení, obmedzovalo sa kdekade všeličo, ale tuto klobúk dolu! Za jedno desaťročie prejsť z 5 min. intervalu na 30 min., to je výkon. A z 10 min. na 30 min. dokonca v priebehu pol roka.
Dopravák
A to predbehnutie Ikarusu - musel to byť pôvodný vodič (čo jazdil ešte v časoch, keď premávali len L70). Robili to všetci (kvôli zlému terénu vozovky) Od zastávky Národné námestie sa hneď zaradili do druhého jazdného pruhu a obehovali Autobusy (smer Mlynská bašta).
Dnes to je katastrofa! Dosť veľa je nových vodičov (staršej vekovej kategórie) a oni jazdia ako "prispatí" alebo "zaspatí"
A to si sa neviezol večer po 20 hod. Aby nenadbehli, tak jazdia tak, že pr. príde k semafóru na ktorom je zelená a zastane a čakáme na ďalšiu zelenú.
Ale, máme pár vodičov, čo stoja zato. Odporúčam sa Ti previesť s vodičom z ... (to dám vedieť mimo fóra). Takú jazdu si ešte nezažil!!!