Nie je to ok, ale je to asi podobné, ako keby do autobusu narazila Liazka. Tiež je to nepredvídateľná udalosť, ktorá narobí škodu. Azda nezakážeme teraz sklenené okná, pretože sa môžu pri náraze rozbiť.
Kokos, Rudyke, škoda, že ťa pred tými niekoľkými rokmi nezobrali ako vodiča električky. Ty by si im tam perlil v podniku, myslím, že hneď by ťa menovali do funkcie generálneho riaditeľa.
Samozrejme,ale aj to je charakteristické pre dnešnú dobu.Moja baba na to hutorela,že "Sralo,bzelo,nič nevidzelo..." ?
Neviem,čo by pisálkovia písali/ak by mohli/ v povojnových rokoch,keď kvalita pneumatík bola slabá a napr. ROčka mávali na predných kolesách pomocné oceľové obruče,aby v prípade roztrhnutia gumy neskončili v priekope alebo nedajbože inde...
Podľa mňa je okolo toho zbytočne veľké haló ... Nieje prvy a ani posledny autobus, ktoremu buchla pneumatika, ja som zažil niečo vybuch pneu na zajazďaku, v zakrute, no všetko dopadlo fajn, vodič vravel, že guma bola v tom čase nova, ale neviem, nakoľko to bola pravda. Defekt to nebol, vidno, kde to treslo, rana to bola ako z dela, ale nezničilo to asi nič
je rozdiel ked buchne guma pri 5km/h a v 70 km/h , na ceste zo šace do ke navyše dole kopcom ani nechcem vedieť v akej rýchlosti potrhalo tú gumu natoľko že porozbíjala všetko naokolo
Pozrite sa žiadny voz nema v blatniku žiadne vystuhy, su tam len kryty a či je tam jeden alebo dva laminaty je už uplne jedno, dôležite je kde ta pneumatika praskne ktorym smerom pojde tlak. Vystuhy tam maju možno iba niskopodlažne vozy pretože to je sučasť ramu voza aj to si nie som isty či tam tiež nie je iba plech...
A čo sa tyka tej reportaže a "ani skusenI vodiči si taketo niečo nepamätaju" zase jeden novinarsky drist ktory tam dodali len aby boli zaujimavejši. Ja viem o niekoľkych pripadoch a rozhodne nemam 50 rokov... ?
Jasne, že musíš reagovať, čakal som to.. ? No máš smolu, ja sa do DP nechystám pracovať, a som žiadne zlepšováky nevymyslel ani nespomínal.. A že maju všetky Karosy taký blatník, to máš pravdu, no pokiaľ viem niektoré vozy majú ešte aj nejakú výstuhu či kryt vnútri nad blatníkom pod sedadlami..
Ja som sa navozil v tých preplnených ikarusoch, aj vzadu, denno denne do šace, aj ako školské spoje do učilišta, aj v 52 kach, aj v objednávkach do VSŽ, ak ešte nejazdili električky na jazero, takže viem si to ešte živo predstaviť, neboj ...
Technicky vie rychlost akou elektricka zhodnotit kazdy aj bez toho aby musel ist pozerat ku kabine na takac. Myslel som to tak ze vodic pozna kedy a akou rychlostou moze ist, vie aku ma zodpovednost, znalosti, skusenosti a dopravne znacky. Cize ak sa rozhodol ist rychlo ci pomaly, mal nato zrejme nejaky dovod. Aj ked ano, mame tu rallystov a rezacov vyhbiek a dalsich, pripad prirychlej elektricky aspon ako ho opisal Adamcool je v kosiciach skor zlata rarita.
Co sa tyka, prasknutia pneumatiky - to este Rudyke nevie pod akym tlakom je napnuta pneumatika na trolejbuse ?
850kpa ak si dobre pamatam. Par mesiacov dozadu tu niekto pisal, ze buchla guma na 932ke a vraj lietal obrubnik. Ale v autobuse nic. Prosim, pozri si z archivu tu reportaz, TV noviny na JOJke
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Rudyke902