Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #57263:
ale veď auto nešlo popri trati. Každý súťažiaci mal ísť svojou vlastnou trasou. Aspoň minulý rok to tak bolo prezentované.
Este jeden paradox. Tento test vysiel jak reklama na bicykel. Ibaze sa na nom kvoli absentujucej sieti cyklochodnikov da pohybovat v premavke len s davkou rizika.
Reply on: Nodes #57263:
a v aute netreba prestupovať..
Reply on: TA #57262:
O aute by sa dalo polemizovat. V praxi je len zriedkavo realizovana cesta IGK v subehu s elektrickou. Ked mam auto, tak idem najkratsou resp. najrychlejsou moznou cestou.
Reply on: Nodes #57261:
aj tak zdrvujúco porazila auto a bus, takže predbehnutie inými ekologickými formami dopravy môžeme zanedbať.
Inak, 14:02 je takmer 2-krát viac a nie len o polovicu viac ako 7:41. ("Motorista s časom 14:02 cestoval do cieľa takmer o polovicu dlhšie ako električka." - http://imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8603)

Ktorá električka sa zúčastnila súťaže ❓
Skor sa trosku cudujem, ze sutaz nebola nastavena tak, aby vyhrala elektricka.
Reply on: Astor #57259:
práve to, že článok môže mať len článkovaný autobus, električka,... Niekto je tu už zmagorený z KTčka s NP článkom ?
Reply on: tbus #57258:
vsetky presovske ich maju ? ?
Reply on: 280 #57257:
čakal som kto si všimne ?

Odkedy má Midibus nízkopodlažný článok?
Reply on: tbus #57252:
InfoPamely? ?
Reply on: gabo5607 #57255:
ich hmotnosť nie je problém, však sú také tenké, že je problém dve oddeliť v kufri od seba... ? ...noo aktuálne služobné tabule (zatiaľ aktuálne - pozn. red. ? ) - POR, MAN, SKU, CVI,.. sú oproti novým jedné 700 gramové novodury! ? ale tak máme "Kláriku" tak nech je ju dobré vidieť aj na čelách rýchlodrážnych liniek... ? Dobre že sa zrušili "zetka", dnes by sme už mali čelnú "R1", "R1 Z" a dojazdová 6tka a 9tka po spoločenský by mali asi bodkované... ?
Reply on: RDZ 50 #57253:
Ťažšie kufre...namiesto jednej čelnej a jednej zadnej tam budeš mať teraz 4 čelné a 4 zadné ?
Reply on: TA #57251:
autobuska už je dnešným dňom poriešená... všetky vozy majú buď Orangestar systém alebo BUSEčko...
Reply on: tbus #57246:
bohužiaľ... ľutujem tých vodičov čo sa pozabudnú v USS, nevymenia čelnú a otrie o nich ústa celý areál, pretože ten tik siahnuť na transparent pri prejazde na inú Rkovú linku bude treba dostať do krvi... ? Ale keď už tak unifikujeme a zjednocujeme systémy (príklad - BUSE/EM transparent R1 - čelný plast R1) tak som zvedavý či sa teraz rýchlo osadí aj 513ka alebo prestrieka plátno... ? ? ?
Reply on: TA #57249:
mnoho vozov napríklad nepoužíva zadné infopamely (z dôvodu vieme akého), ale vybavené panelmi sú už teraz všetky.
Reply on: RDZ 50 #57250:
mal som na mysli, čo sa týka AD. Najskôr som zle pochopil #57247.
Reply on: TA #57249:
349, 356, 357, 362, 363, 367, 376, 377, 378, 380, 382, 384 až 395, 400, 401, 404, 405, 406, 407, 410, 411, 412, 413, 415 až 424 a 513tka...
Reply on: Yogi616 #57247:
ktoré vozy (voz) ešte nepoužívajú infopanely ❓
Reply on: Yogi616 #57247:
za to som dal "asi"... ale tak oficiálne proste skončili. Je to podľa mňa dosť významný moment. Od prvého BUSEčka v 1996-tom trvalo 14 rokov, a už majú všetky vozy tabule...
Reply on: tbus #57246:
nemyslím si, žeby bol EM-Test na 100% #slick#

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.