Stále starý dobrý klasický elektromagnet cez tlačítko alebo výhybkové železo. Rádio? Jedine tak v "technologických" vozidlách p. riaditeľov na spríjemnenie služobných ciest...
Skomplikovalo by to ale otáčanie električiek. Buď by si musel vybudovať výstupný ostrovček medzi posledným priecestím a prvým oblúkom obratiska, alebo vymeniť výhybky (aby ich nebolo potrebné prestavovať manuálne) a vyriešiť, kam spraceš vozy zo samotného obratiska, keďže v tvojej zastávke sa teraz prestávkuje.
Re #55704 Yogi616: To obratisko som mal skôr na mysli vo vzťahu lepšej dostupnosti električky ľuďom zo vzdialenejšej časti sídliska smerom na Krásnu. Samozrejme, to, čo postol JT je najjednoduhšie a najlepšie riešenie vzhľadom na prestup, za to by som bol aj ja, a kľudne by sa mohlo prestupovať aj takto, pričom konečná by mohla byt až v obratisku. Len to asi nehrozí v blízkej budúcnosti, tá moja konečná, i keď myslím, že prasknuť tam označník a vyložiť tam pár betónových kociek by nemusel byť nejaký drahý špás.
Podmienka bol kĺbový autobus s pohonom na CNG. SOR túto podmienku nesplnil (sériovo klbák na plyn nevyrába). A z toho čo sa do súťaže prihlásilo to vyhral Citelis - lebo ponúkol najnižšiu cenu.
Nevidím zmysel kupovať drahú hračku menom MB CapaCity. To radšej lacnejšie vozidlá (SOR - ako cesta kompromisu), ktoré ponúknu rovnaký komfort ako MBCC.
Astor