Aha, taže už sa tu objavujú úvahy o prestupnej tarife a s tým aj úpravy link. vedenia: a čo takto
1. zrušiť súbehy s električkami: 24 (po VSS), 28(po Važec)
?(Krásna - Važec), 38 dať na špičkovú naspäť na 52,...
2. zrušiť súbehy s trolejbusmi: v úseku KVP - NO by chodila spolu so 71 a 72 iba 54, ktorá by bola expresná, špičková a Ďalej by pokračovala na Ťahanovce presne tak, ako to napísal niekto predomňou.
3. Zmenšiť počet liniek a zahustiť intervaly:
v prvom rade na električkách ako na Nosnom systéme dopravy
Zahustiť interval na tbusoch, keďže sa zrušia súbehy s nimi
4. Zmeny v Abusoch(napr.: 11 Ťahanovce - NO, 18 KVP - Furča, Exnárova, 27 Ťahanovce - ŽST, 29 nemusí chodiť cez centrum na NO, stačí iba na MMM, alebo príp. iba na Loki
1. zrušiť súbehy s električkami: 24 (po VSS), 28(po Važec)
?(Krásna - Važec), 38 dať na špičkovú naspäť na 52,...
2. zrušiť súbehy s trolejbusmi: v úseku KVP - NO by chodila spolu so 71 a 72 iba 54, ktorá by bola expresná, špičková a Ďalej by pokračovala na Ťahanovce presne tak, ako to napísal niekto predomňou.
3. Zmenšiť počet liniek a zahustiť intervaly:
v prvom rade na električkách ako na Nosnom systéme dopravy
Zahustiť interval na tbusoch, keďže sa zrušia súbehy s nimi
4. Zmeny v Abusoch(napr.: 11 Ťahanovce - NO, 18 KVP - Furča, Exnárova, 27 Ťahanovce - ŽST, 29 nemusí chodiť cez centrum na NO, stačí iba na MMM, alebo príp. iba na Loki
Sarko
KT8D5R.N2 #517 a 521 BOLI a #512 JE rekonštruovaná v KOS KRNOV a nie v PARSe, čo je obrovský rozdiel.
Rovnako by som o KT8D5N nehovoril ako o predchodcoch KT8D5R.N, pretože kým N-ka sú úplne nové vozidlá s NP článkom už z výroby, RN-ka sú rekonštrukcie pôvodných "kátéčiek", na ktorých je dosadený NP článok a vozidlo prechádza revitalizáciou. Súčasné RN-ka sú pritom v podstate staršie ako N-ka...
Neviem, či si rozumel tomu, čo som napísal, ale ak nie, radšej sa najprv opýtaj.