Dispečer: No veď áno, však v Krnove sa kompletne rekonštruuje celé vozidlo, aj s dosadením nového NP článku, ktorý si vyrobia sami. V Šuperku sa myslím vyrobil zatiaľ len jeden NP článok, ktorý však pasuje iba do KT8D5N. NP článok zo Šumperka má okná pri dverách 4-uholníkové, z Krnova zasa 5-uholníkové. To je poznávací rozdiel na prvý pohľad.
Sarko
KT8D5R.N2 #517 a 521 BOLI a #512 JE rekonštruovaná v KOS KRNOV a nie v PARSe, čo je obrovský rozdiel.
Rovnako by som o KT8D5N nehovoril ako o predchodcoch KT8D5R.N, pretože kým N-ka sú úplne nové vozidlá s NP článkom už z výroby, RN-ka sú rekonštrukcie pôvodných "kátéčiek", na ktorých je dosadený NP článok a vozidlo prechádza revitalizáciou. Súčasné RN-ka sú pritom v podstate staršie ako N-ka...
Neviem, či si rozumel tomu, čo som napísal, ale ak nie, radšej sa najprv opýtaj.