Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dispečer: No veď áno, však v Krnove sa kompletne rekonštruuje celé vozidlo, aj s dosadením nového NP článku, ktorý si vyrobia sami. V Šuperku sa myslím vyrobil zatiaľ len jeden NP článok, ktorý však pasuje iba do KT8D5N. NP článok zo Šumperka má okná pri dverách 4-uholníkové, z Krnova zasa 5-uholníkové. To je poznávací rozdiel na prvý pohľad.
Reply on: janosko #5312:
Máš pravdu - ale poškvrnená by som to nenazýval. Dostala iba strieborný náter na zadnú polovicu vozidla vrátane okien!!!!!! Zase začínajú vyčíňať sprayeri- všimol som si aj na 601-"podpis". Alebo chce niekto "zdiskreditovať" vrátnikov a urýchliť nástup vlastnej SBS ?

Po 2 týždňoch prídem do práce a 423 je kaput!!! Že vraj mala vidličku - ale to zistili až keď kolega s ňou prišiel na poruchu s magnetom a niečim čerkajúcim pod vozom. ? ? ? ? ?
Reply on: Sarko #5345:
Tak sa zdá, že som sa zas pomýlil.
Reply on: Sarko #5345:
V KOS-Krnov sa opravuje iba vozová skriňa, nie?????
Reply on: tbus #5325:
Dneska tam, ale bola Karosa B 732 #6262 (12)
Dispečer: Môžeš nám prezradiť, KTO alebo uviesť odkaz na stránku, KDE si dospel k záveru, že naše KT8D5R.N2 sa rekonštruujú v PARS NOVA v Šumperku a ako si prišiel na to, že KT8D5N je predchodca KT8D5RN?

KT8D5R.N2 #517 a 521 BOLI a #512 JE rekonštruovaná v KOS KRNOV a nie v PARSe, čo je obrovský rozdiel.

Rovnako by som o KT8D5N nehovoril ako o predchodcoch KT8D5R.N, pretože kým N-ka sú úplne nové vozidlá s NP článkom už z výroby, RN-ka sú rekonštrukcie pôvodných "kátéčiek", na ktorých je dosadený NP článok a vozidlo prechádza revitalizáciou. Súčasné RN-ka sú pritom v podstate staršie ako N-ka...

Neviem, či si rozumel tomu, čo som napísal, ale ak nie, radšej sa najprv opýtaj.
Reply on: 3001 #5337:
Ozvi sa!!
Reply on: bocian #5342:
tak to dopadne, ked si clovek popletie nicky ?
Reply on: Vladimír #5320:
Ano, radsej viac spojov, ako menej.Ale ako to maju cestujuci zistit, ked to nikde nie je poznacene?Dokonca ani tejto stranke, pricom tu si niektori potrpia na doslednosti, presnosti.
Proste, DPMK vypravuje normalnu sluzbu na bezne mestske linky, ale cestujuci, dokonca ani fandovia mestskej dopravy o tom nevedia.Hlavne ze sa na dispecerskom fore vypisuje vyprava vozidiel, o basneni fiktivnych a najidealnejsich trolej+busovych trati ani nehovorim.
Len som zvedavy, ci to niekto este stihne zapracovat do CP L3, L4.
Reply on: 3001 #5337:
Mne sa všetky páčia.
Reply on: nErO (wap) #5338:
NEPROVOKUJ!!!!!!
http://newfoto.webz.cz/kaskader.JPG Jozimu evidentne ide na linke, uz ho stihlo od hati odplavit.
Deti ale chodte do skolky
Reply on: Dispecer #5336:
ktore typy sa ti najviac pacia? mne B 741,B 941E chcel by som B 961E. ?
Reply on: 3001 #5335:
Aj ja!! ?
Reply on: Dispecer #5334:
myslim,ze by to bolo fajn.B 741CNG by som dal zeleny
Reply on: 3001 #5333:
A čo hovoríš na tie nátery v #5331?????
Reply on: Dispecer #5332:
on uz asi isiel,inac to je moj kamos.
A kde je 3003 ?????
A už viem aký by mali náter C 734CNG a C 744CNG. Taký istý ako B 732CNG len by mali modré pruhy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.