Hmm, prečo vlastne nezrušia všetky autobusové linky idúce do Šace/Poľova/USS a nenahradia ich ED? Kyvadlová L30 pre Poľov a kyvadlová L26 pre Šacu. Nedalo by sa to urobiť takto?
Boha, ja ozaj neviem, na ký chmáru bolo to mýto dobré. Napadá niekoho nejaký prínos? Lebo je to jedno Kocúrkovo, jeden bordel a spúšťa to len reakciu tvoriacu ďalší chaos.
K tej ekonomike asi toľko, že premávka na rýchlodráhe je určovaná striedaním zmien v USS, v inom čase tam niet proste koho voziť (čo ukazuje aj "obsadenosť" prípojnej L26 - je rovnako prázdna) a môžme sa aj o zem hodiť. Nech sa na to dívame akokoľvek. Jednoducho USS je výrobný závod, kde sa pracuje na zmeny, nieje to hypermarket alebo niečo čo by generovalo dopyt po doprave po väčšinu dňa. Tých 5 až 10 cestujúcich z Poľova, Pereša, Ľ. Dvora tú prázdnu električku idúcu z USS alebo do neho v medzičasoch kedy ku striedaniu zmien nedochádza, nezachráni. Oni sa totiž zmestia do toho autobusu a ešte nájdeš voľné miesto na sedenie. Proste tie obce čo susedia s rýchlodráhou niesú schopné vygenerovať taký počet cestujúcich, aby sa ich oplatilo navážať na tú električku.
Silný prúd z mesta do Šace mi príde nelogické odkloniť a roztrhnúť na VA USS, lebo sa tým okrem výmeny dopravného prostriedku nič nezíska, lebo počet pristupujúcich cestujúcich (mimo striedania zmien, aby bolo jasné) je tam NULA, počet vystupujúcich cestujúcich je takisto NULA.
Chcem sa opýtať či v USS len pre vyvolených chodí RA6, pretože dnes ráno asi 4-5 ľudí vzala (posledný autobus) a ostatní čakali na električku. Pritom asi tí ľudia museli vedieť že im pôjde autobus, lebo nikto iný nebol na autobusovej zastávke. Ako je to možné, a kedy konečne bude CP na R1??????????????????????????
Myslím, že nevravel o ceste priamo na prevádzku, ale na VA. RA-linky sú účelové, stoja len na sídliskách a následne idú bez zastavenia na VA. Jemu vadilo to, že z toho voza musel vystúpiť, prestúpiť do električky, aby sa na ten areál dostal, pričom mohol ísť obchádzkou. Myslím, že zamestnanci sú na bezpečnostné predpisy zvyknutí, aby vedeli, že do závodu nie je možné dostať sa inak, ako cez turniket, čiže z autobusu vystúpiť musia. Navyše pri počte vnútrozávodných liniek, je málo pravdepodobné, že ten autobus, v ktorom sa viezol, šiel práve na jeho prevádzku.
Myslim, že DP nensie žiadnu vinu, to predsa nie je normalne aby MHD platila myto, minister na to kašle... zase sa niekto nabali, uplne zbytočne to je podľa mňa, niekde som čital, že za registraciu sa plati 111€ ? A keĎ čitam ake zmätky su s tym v ČR tka mam dosť, nefunguju brany ale na vine si ty, aleob na benzinke nezoženieš nahradnu krabičku lebo ti prestala fungovať tak to je tvoj problem, ale ako maš isť preč? Niekto tam pisal, že prešli 6 benziniek a nikde im nevedeli poradit atd, ale pokutu ma zaplatiť aj napriek chybe samotnej spoločnosti vodič ?
to mi došlo. Lenže dá sa to pochopiť i takto.
Možno to povedal len obrazne, keďže by na autobus idúci cez Čaňu a Hanisku musel na VA čakať dosť dlho.
Inak, " páčia sa " mi názory ľudí, že DPMK zaspal dobu, a že mal rokovať s ministerstvom dopravy. DPMK je jediný dopravca v KE? Na tomto humbuku má riadny podiel mesto, ktoré malo lobovať za to, aby neboli spoplatnené úseky v rámci vlastného územia. Lenže čo iné môžeme čakať od nášho skvelého primátora a celého vedenia mesta, než to, čo urobili ( nič ).
" „Električka nás odviezla pred vstupný areál podniku, tam prišiel o chvíľu ten istý autobus, ktorý ma viezol z Ťahanoviec, ním sme potom išli na prevádzky. Má to logiku? Veď nás mohol odviezť priamo." "
--->>> priamo na prevádzku? Prečo sa potom nesťažuje ten pán aj v bežný ( iný ) deň, keď musí prestupovať na VA z toho istého spoja L RA na ten istý spoj VZD Veď to tiež nedáva logiku, aby musel vystúpiť a vzápätí hneď nastúpiť.
( to len pre zarytých odporcov prestupnej tarify )
"Takzvané palubné jednotky, evidujúce prejazdy po spoplatnených úsekoch ciest, treba namontovať do 219 vozidiel DPMK. Náklady s tým súvisiace, ale aj s platením polovičného mýta oproti nákladným dopravcom, ktoré pre dopravné podniky v SR odsúhlasilo ministerstvo dopravy, vyčíslil DPMK na 105 500 eur."
"K dnešnému dňu, podľa informácií z DPMK, by malo mať namontované palubné jednotky minimálne 80 vozidiel. Vedenie DPMK tvrdí, že spomedzi všetkých mestských dopravcov v SR sa ich mýtne dotkne najviac."
No nech sa nikto neurazí, ale tomu, že palubné jednotky má 80 autobusov absolútne neverím. Ani ja by som ich do autobusov namontovať nedal. Rozhodne nie v takejto situácii, aká tu bola, keď nikto si nebol istý či bude platiť, koľko bude platiť a kde bude platiť. Do poslednej chvíle sa váhalo, či budú platiť aj dopravcovia, takže tento krok DPMK chápem, ale načo takto okato zavádzať?
Ekonomicky mi príde výhodnejšie zmeniť linky 20, 52 a 56 tak, aby ľudia v úseku mesto - USS museli cestovať električkou Totiž údržba nie veľmi využívanej rýchlodráhy a popritom platenie súbežných autobusov (po novom platiacich mýto) mi príde ako dosť veľký luxus.
Nezávidím to teraz dopravnému podniku... Pokiaľ sa rozhodli za každú cenu ušetriť a mýto za všetky autobusy neplatiť (čo deklarujú), budú musieť vo veľmi krátkom čase pripraviť pomerne rozsiahlu zmenu LV aj CP.
Re #51267 VLI: Veď čochvíľa budú možno obe linky minulosťou. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMareq
Silný prúd z mesta do Šace mi príde nelogické odkloniť a roztrhnúť na VA USS, lebo sa tým okrem výmeny dopravného prostriedku nič nezíska, lebo počet pristupujúcich cestujúcich (mimo striedania zmien, aby bolo jasné) je tam NULA, počet vystupujúcich cestujúcich je takisto NULA.