Čo bolo pozitívne na tom, že vedľa seba jazdili lacnejšie električky a drahšie autobusy na tak dlhom úseku, ako je medzi kruhovým objazdom a Šacou? Úplne bežné je vidieť skoro prázdny spoj do Šace (52, 2x) a vedľa neho skoro prázdnu Rx. RA linky by som úplne zrušil, namiesto nich by sa zišlo posilniť bežné linky v špičke a R-ky. Možno ešte tak expresné prípoje k R1 zo stanice na Furču a Ťahanovce (expresné naozaj, nie paškvil v podobe 5x).
Len to ukončenie linky 12, a následný prestup do iného vozidla mi nie je jasný. Hádam tam budú jazdiť nejaké vozy s hmotnosťou pod 3,5 tony? Nejaký mikrobus na spôsob Mercedes-Benz Sprinter by sa do toho vojsť mohol.
Toto mýto má predsa len pozitívny prínos. Už len odstrániť súbehy na Južnej triede a Slaneckej.
Ešte v súvislosti s L 23 ma napadlo, že by mohla premávať cez Barcu - teda s povolením vjazdu MHD na cestu spájajúcu Barcu a letisko. Tiež by sa tým niečo ušetrilo. Dokonca tam a späť to so vzdialenosťou vychádza takmer rovnako.
Ty brďo, husté, ja si pamätám, že ešte keď som bol malý, tak sim písal ev.č. vozov, ale mám iba niektoré ( zošitok som nenosil a potom so si nepamätal. Viem, že Električky tam mám nejaké 2xx . kdesi to mám ešte .
jt