Reply on: Engel_AbbOt #4876:
Pravdepodobne išlo o poruchu vozidla a vodič sa len snažil dôjsť aspoň na konečnú zastávku, aby nemusel vyhodiť cestujúcich. Ak je cestujúci aj napriek tomu presvedčený, že vodič porušil pracovnú disciplínu, môže sa obrátiť písomnou formou na nasledovnú adresu:
Dopravný podnik mesta Košice, a. s.
Bardejovská 6
043 29 KOŠICE
Sťažnosť bude prešetrená a cestujúci dostane, podľa zákona najneskôr do 30 dní odpoveď.
Re #4877 Dominik:
Tak ako píšeš, nedá sa vyhovieť všetkým naraz a je len na cestujúcom, aby ak mu je v prostriedku MHD veľmi teplo, aby si pootváral hoci aj všetky okná a vetracie časti. Za predpokladu, že proti tomu nebudú protestovať iní cestujúci, ktorým vadí prípadný prievan. Inak z lekárskeho hľadiska je prievan dosť nebezpečný a podceňovaný. Môže dopomôcť napr. k tzv. otoskleróze, ktoré sa prejavuje trvalým poškodením sluchu.
Sarko
Čo sa týka Tvojho príspevku, si absolútne mimo a len si využil situáciu. Čo sa týka informácií uverejňovaných na tunajšej diskusii, z "pôdy" DPMK tu napr. ja alebo Vladimír uverejňujeme len overené a dostupné informácie. Mnohé z nich sú vopred konzultované a odobrené. To isté sa týka napr. aj uverejňovania fotografií. Ostatné je všetko vec pohľadu a osobné názory prispevateľov. Bez ohľadu či je kritika pozitívna, negatívna alebo neoprávnená (napr. z neznalosti problematiky), máme tu demokraciu, takže súdruhovia špióni by si na to po 15-tich rokoch už mohli zvyknúť...