Kĺbový autobus sa sólo električke kapacitne vyrovná možno tak na 90%. Tiež by ma ale zaujímalo ako sa počíta potrebný počet vozidiel, napríklad pri náhradnej doprave.
KORID je ako severný pól, zamrznutý a stále na tom istom mieste. Nič sa tam od jeho prezentácie nemenilo. Tá trať na stanicu má viesť okolo mestského parku na stanicu. Som zvedavý, kedy sa projekt električky na Ťahanovciach začne meniť na projekt trolejbusov.
je najjednoduhšie povedať, že niesu peniaze, to je taká fráza... ja to priraďujem k neschopným ludom. na autobusy majú peňazí habadej, ale do električiek, či trolejbusov nič. A keď myslím električiek, tak tým myslím to, že neviemkoľko prevádzkyschopných vozov, alebo takých, kde treba len čo-to vyladiť, len tak stojí v DPMK ( určite vie niekto aspoň približné číslo ) . Mohla sa postavať kludne nejaká tá trať a tie vozy mohli na nej premávať, hoc aj na THC. Je jasné, že trať by stála kopec peňazí, ale myslím, že keby sa zrátali výdavky pochybnej vízie uplynulých rokov nielen na abusy, ale aj rôzne iné výstrelky nášho mesta, tak za relatívne málo penazí tu už dávno mohol byť reálny koncept dopravy , akú vídame vo vyspelých mestách Európy.. a stačí navšíviť len ČR.
Bola by o ničo dlhšia, ale tak na Ťahanovciach by boli asi 4 zastávky, ďalšia až pri Tescu na novom terminály, tu sa rýchlosti autobus nemôže rovnať, tu si električka urobí náskok, ale dlhšou trasou ho stratí, alebo sa to vyrovná. Potom to má ísť po železničnej trati, nejaké zastávky v centre. Všetko bez jediného úrovňového kríženia až po Alvinczyho, resp. Rampovú. Potom v meste by trebalo plnú preferenciu, ale aj tak to určite bude trvať dlhšie ako autobusom. Kvalita cestovania by ale mala byť lepšia. A nejakých 5 či 7 minút obetuje hádam väčšina ľudí.
Re #48038 Nodes: Určite nejaká okružná zberná linka vrámci sídliska a nejaké prepojenie ako súčasná L54 a určite aj 10. A tiež aj spojenie cez "malé" Ťahanovce, Anču.
To by zalezalo od vychodiskoveho bodu. Isteze z NO do Tahanoviec by L 10 bola rychlejsia. Lebo z NO by elektricka musela prejst po trase Sturova - Kuzmanyho - NMM - Masarykova, az potom smer Tahanovce.
V texte, že KE majú nového vedúceho dopravy je písané, že bola sťažnosť, že na THC chodí veľa autobusov. Keby sa na THC postavila električková doprava tak by všetky mestké časti mali to čo chcú lebo by sa uvôľnilo asi 30-50 autobusov, ak dobre rátam ,ak nie opravte ma.
Škoda, že v KE to nie je reálne, lebo furt niekto nechce alebo obľúbená výhovorka "NIE SÚ PENIAZE"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes