Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jt #47119:
A co sa tyka listu vlastnictva, tak to neviem. Ale viem, ze tu uz boli studie majitela o zastreseni namestia a podobne.. Len sa nenasli love, ci co.. treba to preskumat, na mesto urcite namestie nevlastni, diky za presnorenie
Reply on: jt #47119:
Ano, presne tak
Reply on: Dopravák #47117:
Svetla pri poliklinike Vychod nie su nezmyslom. MHD mala velke problemy dostat sa od polikliniky dolava na hlavnu cestu. Prave kvoli MHD sa to robilo.
Reply on: Dimi #47115:
Podľa katastra k priestranstvu predstaničného námestia, kde je parkovisko, billboardy, zastávky autobusov a električiek neexistuje list vlastníctva (parcela 2009/2). Rovnako ani k priestranstvu pred stanicou medzi obratiskom električiek a vchodom železničnej stanice (parcely 2633/196 a 2633/284). Rovnako je to aj s ďalšími menšími parcelami vrátane cesty pred autobusovou stanicou a parkoviska pre taxíky. To je podľa mňa dosť divné - existuje parcela, je zakreslená na mape, ale list vlastníctva k nej nebol vystavený. V tom sa až tak nevyznám, ale napadá ma len to, že to niekto kúpil len pred nedávnom, alebo že ide o reštitúciu, alebo vlastník nie je známy (to sú ale iba moje domnienky).

Mesto vlastní až parcelu so schodiskom k výstupným stanovištiam autobusovej stanice.
Reply on: 5 #47092:
Hej, je to mierna zachádzka a ten semafor je relatívne ľahko riešiteľný preferenciou. No ľahko je v tomto prípade relatívne, ale bez ohľadu na vôľu, je to finančne zanedbateľná položka. Menej liniek, hustejšie intervaly, myslím, že to je logickejšie a praktickejšie.

A keď už ide len o ten súbeh, tak prečo sa obratisko vybudovalo práve pri Exnárovej? Takto sa sídlisko rozdelilo na dve časti, na jednej jazdia trolejbusy, na druhej aj autobusy, myslím, že ak by jazdili z okraja sídliska, bolo by to nie len lacnejšie, efektívnejšie, ale aj ekologickejšie. A tá zachádzka, pri vhodnom nastavení semaforov, zavedení preferencie by s prestupom nezabrala viac času, ako jedna zastávka na trase naviac.
Reply on: 5 #47092:
tak pekne rad za radom...

za 1: prečo nie vrchom... šetrenie PHM, rozbehy do kopcov...

za 2: zrušenie nezmyselných svetiel pri poliklinike

za 3: smer dole ex Letecká akadémia je atraktívnejší a maš tam ideálny prestup Fábryho, Kalinovská v oboch smeroch...

za 4: si nečítal pozorne, mali by ste nosnú L20, ktorá by chodila cez Lingov a Modrák...


A včera som zabudol na ten "..." semafór na Lingove... To je 5te nešťastie v Ke... ?
Reply on: Kari #47114:
Tak sa im nevyhybaj ?
Reply on: Nodes #47113:
Ak si dobre pamatam, tak cele priestranstvo... Ale nejako to treba overit
Reply on: d3k0 #47104:
s tou úvahou ohľadne trate do Barce súhlasím, ale ak tu niekto argumentuje previsom ponuky na Kuzmánke a Komenského, tak si dovolím tvrdiť, že v Barci je to niekoľkonásobne horšie.

A jedna otázka: je vlastne prechod z Palackého na stanicu chodcom oficiálne povolený??? Jeden čas tam bola tabuľa so zákazom vstupu pre chodcov, dokonca tam bol vrátnik pri vjazde pre busy. Teraz tam nič také nie je, ale myslím si že len dovtedy, kým tam nebude nejaká škaredá nehoda - občas tam chodím a nie je to príjemné, vyhýbať sa busom, pretože žiaden prechod pre chodcov tam neexistuje.
Reply on: Dimi #47111:
Cize vlastne vozidla MHD jazdia po sukromnom pozemku? Vies presne urcit, ktora cast namestia to je?
Reply on: Dimi #47111:
Celá plocha vrátane príjazdových komunikácií, parkoviska (ohraničená parkom)?
Reply on: pedro77 #47106:
Suhlasim s emareqom. Trolejbusy MAJU zachadzat na stanicu. A to, ze chodia pomaly, som uz iX krat spomenul, ze nie je ich problem. Trolejbusy dokazu jazdit aj rychlo, keby bolo trolejbusove vedenie od zaciatku pripravene a nainstalovane tak, ako ma byt.

Ale s tou stanicou je pruser, samotne stanicne namestie (plocha) nepatri mestu Kosice. Sukromna firma, ktorej to patri, chcela s namestim nieco robit, ale doteraz sa tak nestalo. Preto sa nepristupuje ani k zatrolejovaniu namestia. Tusim by sa tomu trebalo pozriet na korienok... 🙂
Reply on: erikson #47109:
Vzhladom na stredne skoly a ich studentov je vhodne posilnenie intervalov v rannej a v popoludnajsej spicke.
Reply on: d3k0 #47104:
S tou Barcou je to vec pohladu. Iste mas v tom smere pravdu ale nazvat L4 nosnou pre Barcu tiez nie je bohvie co. Skor sa divim ze ju nenechali povedzme celodenne v 30 min int. a nechat L3 celodenne.
Reply on: 3001 #47103:
však SMS lístok by jy vyšiel lacnejšie... ? už by sa konečne mohol zrušiť ten predaj u vodiča... nepoznám vodiča, ktorý by sa netešil... ? ? ?
Reply on: pedro77 #47106:
Samozrejme, že majú trolíky chodiť na stanicu! Toto dnes suplujú autobusy. Furča má na NO rýchle spojenie pomocou linky 15 (škoda, že nie v dvojnásobnom počte spojov).
Reply on: Vladimír #47077:
Stanica mala byť dávno zatrolejovaná a jej obsluhu vo vzťahu k Furči mali prevziať L71 a 72. Žiaľ, dodnes sa tak nestalo

no to snad nemyslis vazne.., polovica furce nadava na trolejbusy ze ist s nimi na NO je ako cesta okolo sveta a ty tam chces este capnut stanicu ? vetva z mieru do centra aj tak mala ist povodne smer hlavna posta,nova nemocnica,..
Reply on: Tizo #47038:
joj, to nemozes takto porovnavat ze ci tahanovce, kvp potrebuju spoj na stanicu, pozri sa na mapu a hned uvidis ze furca je tak blbo situovana k stanici co sa tyka ciest a dopravnych tokov ze tu ozaj vyvstava tato otazka, od ostatnych mestskych casti nie je problem natiahnut linku prirodzene. Dalej pozri sa do historie ake kedy mala spojenie furca so stanicou ? a v poslednom rade pozri sa na skutocnost, linka 27 z 2.8.2008 chodila prazdna. a to iste caka aj L30

Re #47062 Peter55: rozumiem, aby si nemusel vlacit kufre.. v pripade vlaku jo, ale v pripade SADky je vzdialenost zastaviek na stanici a palackeho prakticky rovnaka a co si vyberies? predsa to kde je hustejsi interval, nie? Ja fakt neviem k comu je dobra linka s intervalom 30' ci kolko to ma mat ta L30, nech to chodi len ako pripoj k rychlikom a hotovo
Reply on: erikson #47102:
Uprednostnilo sa dodrzanie kapacity na jednotlivych profiloch, uprednostnil sa jednotny sietovy interval (= pravidelnost pred sucasnou ciastocnou nepravidelnostou), uprednostnila sa spravodlivost (rovnaky pocet liniek pre sidliska s porovnatelnym poctom obyvatelov), uprednostnilo sa zvysenie podielu elektriciek na celkovych vykonoch MHD, uprednostnili sa trasy na zaklade dopravneho prieskumu vyuzitia spojov a nie domnienok o potrebnej kapacite.

Treba si uvedomit, ze tvrdenia o nevyuziti elektriciek do Barce mozu sposobit uvahy o tom, ci je trat VSS - Barca vobec potrebna. Takze by si tu diskutujuci mali zvazit retoriku, lebo jej nasledky mozu byt uplne ine, ako by chceli. Katowice snad nechceme...
Reply on: 8adik8 #47085:
slečna z dediny prišla... Tu to nie je Sadka... Nech si pekne zacvaka ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.