Už tu bola reč o Operačnom programe Životné prostredie, ktorý umožňuje čerpať peniaze aj v doprave na zníženie emisií. Tak som sa pozrel na to, na koľko si trúfa mesto a na čo by rado použilo peniaze. Tak a tu to je:
Zníženie emisií modernizáciou MHD 3 145 008,33 €
Pre porovnanie, Prešov žiada vyše 10 miliónov eur na nákup duobusov. Čiže čo tu spomínal Isidor (??? dúfam, že sa nemýlim), očividne nie je nutné postaviť trať a žiadať príspevok len na vozidlá. Len mne sa zdá nenormálne, že mesto s oveľa mladším vozovým parkom a modernými autobusmi a trolejbusmi, navyše dvakrát menšie, žiada trikrát viac? Prečo sa u nás nemôžu nakúpiť "duobusy"??? Prečo sa nemôžu nakúpiť, alebo modernizovať električky? To stále sa tu bude omieľať len CNG, CNG, CNG?
policajt je plateny, lebo je v sluzbe.
Jednoducho nebude sediet v aute s mladymi zabami, ale bude si robit svoju robotu. A tym nemyslim vyberanie pokut.
---
Neschvalujem to, co sa pri VSS deje, lebo je to naozaj stadovite a mimoriadne nebezpecne. No malo sa hladat systemove riesenie a nie zneprijemnovanie prestupu pre ludi. Ako chce DPMK presvedcit ludi, ze prestupy su OK, ked ich cestujucim sam stazuje?
je to proste davová psychóza na VSS, prejdú prví, auta postoja, tak ide celé stádo. Aj ja tak prechádzam... keď predomnou ide 15 ľudí krížom a autá stoja, tak čo? mám ísť na semafor ? A nehovorím o opačnom smere.... keď ludia vidia električku na zastávke, tak už vidím, jak si ju nechajú ujsť ( spomeniem, že X ka minule meškala 3 minúty, čo je pri 6 min. intervale celkom dosť).... čím to samozrejme neobhajujem, ale proste tak to funguje..... no a keď sa pôjde cez semafor, je to asi ozaj vážne jedno, či tá zastávka, alebo tamtá, ja len, že v opačnom smere to nikoho netrápi, pričom mi to tam príde nebezpečnejšie, kôli charakteru križovatky ( autá z 3och smerov, pričom aj z 3och prichádzajú oproti opačnej strane, kde sú všetky smery v jednom páse.).
Stačí tam poslať celodenne policajnu hliadku s fotoaparátmi a fotiť ich a dávať pokuty aspon po 50 €.Hneď by sa naučili čo je to prechod pre chodcov. ? ?
viem, preto som aj písal " vo všeobecnosti ". Dal som prehľadať nový cestný zákon a nenašlo mi tam tento bod ( skúšal som aj iné formulácie ). Nezdá sa mi však, že by ho vypustili, lebo má svoje opodstatnenie. Hoci problémom je to, že nikde nie je definovaná " blízkosť ".
ale veď vo všeobecnosti nie je zakázané prechádzať cez cestu mimo priechod. Keďže však chápem, že je tam blízka križovatka, ide o celkom rozumný krok so zrušením tejto zastávky.
A nie je to pravda? Ako cestovali niekedy? Prečo by to nevedeli teraz? Každy si môže povedať, že mu nevyhovuje LV preto a preto, ja chapem, že je preňho ťažke chodiť atď ale proste kvôli jednemu sa nebude prerabať LV.
Na zastavke som videl nejake oznamenie kde upozorňovali ľudi aby neprechadzali cez cestu ale na semafor.
Nechapem načo utekaju na tie Xky jak o život a skaču pod auta keď v špičke chodi jedna za druhou (Xka). Utekaju ako keby to bol posledny spoj ?
No ale pán riaditeľ to cestujúcim asi neposlal. A náš maximálne neinteraktívny informačný systém vo vozidlách to cestujúcim povedať nedokáže. Vidím to MAXIMÁLNE na jeden modrý papierik zavesený na tejto zastávke.
Mne to len došlo mailom od "šéfa", ako aj iným vodičom, nieje tam vysvetlenie že prečo, no možno aj preto že ľudia s tram prebehovali cez cestu a nie cez semafor, nič iné ma nenapada...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jt
Zníženie emisií modernizáciou MHD 3 145 008,33 €
Pre porovnanie, Prešov žiada vyše 10 miliónov eur na nákup duobusov. Čiže čo tu spomínal Isidor (??? dúfam, že sa nemýlim), očividne nie je nutné postaviť trať a žiadať príspevok len na vozidlá. Len mne sa zdá nenormálne, že mesto s oveľa mladším vozovým parkom a modernými autobusmi a trolejbusmi, navyše dvakrát menšie, žiada trikrát viac? Prečo sa u nás nemôžu nakúpiť "duobusy"??? Prečo sa nemôžu nakúpiť, alebo modernizovať električky? To stále sa tu bude omieľať len CNG, CNG, CNG?