zase náklady na 1 prieskum sú určite menšie ako vybavenie celého vozového parku (alebo aj len nových vozidiel) senzormi + senzor zatiaľ nedokáže urobiť smerový prieskum a najdôležitejšie zistiť či si dôchodca ? .
raz to aj tak príde. Už dávno platí, že hlúposť v KE kvitne. Len potom či sa označovače nezavaria pri toľkom pípaní a cestujúci nestratia nervy pri ich pomalosti.
Re #45436 VLK: tiež sa domnievam, že to nemôže byť veľká položka vzhľadom na prínos. Tak by boli údaje o vyťaženosti stále k dispozícii. Keď si uvedomím, koľko sa minie na 1 prieskum, ktorého výsledky sú otázne, tak mi je z toho zle. A dupľom, keď po 1 prieskume nasleduje ďalší.
z čoho môže vyplývať nezáujem tunajších DP o takýto vynález?
Do úvahy pripadajú snáď len 2 možnosti :
- nedôvera v presnosť a funkčnosť tohto zariadenia - " radšej si budeme čiarkať na papier, koľko ľudí, kde nastupuje a vystupuje " ( potom je otázne, prečo sa vôbec dôveruje napr. zobrazovacím informačným systémom vo vozidlách a podobne );
- je to drahé - " šetríme, kde sa dá ".
Koľko by cca stálo vybavenie 1 vozidla ( 3 dvere ) týmto
v optime maju obycajne IR zavory tusim, to sa neda pouzit v buse kedze sa tam vystupuje/nastupuje v dvojrade, v tom linku co tu hodil m2001 su tie senzory zhora
TA
BTW robil DPMK aj smerový prieskum teraz či len o vyťaženosti?