Reply on: Peter55 #44925:
ani nejde o to, že sú NP, ale že sú nové. Ak to zoberiem všeobecnejšie, tak má DPMK k dispozícii 32 klbákov, ktoré ešte neprekročili vek odchodu do dôchodku. Je mi jasné, že nie všetky sú stále v prevádzkyschopnom stave, ale na pokrytie celodenných služieb aspoň 5 liniek by to malo stačiť, prípadne pri ich výprave aj do trhaných služieb by to mohlo byť takmer pre 4 linky. Ale aby som sa dostal k veci - pri výprave nových NP vozov by sa malo zohľadniť už súčasné vypravenie NP vozov a trasovanie ich liniek. Napr. nemá význam dávať NP voz na L 10. Naopak - L 34 by sa mohla plne znízkopodlažniť, čím by zase odpadla potreba znízkopodlážnenia L 18. Alebo naopak.Najmenej potrebné klbáky z uvedených liniek ( 10, 12, 15, 18, 19 a 34 ) sú určite na L 12 a potom na L 19 - ak by ju nezapĺňali cestujúci už z Dneperskej, hneď by sa v nej ľahšie cestovalo. Takže mi z toho vyplýva, že nové busy by sa mohli objaviť na 2 linkách z trojice L 15, L 18 a L 34. Avšak v prípade kapacitného posilnenia L 15, by sa mohlo pouvažovať čo s L 50, keďže je s L 15 tak " vynikajúco " skoordinovaná.
Peter55