Asi preto, že na Furču chodia trolejbusy. Tie niekedy aj stoja v garáži a zatiaľ ich je dostatok (problém býva s vodičmi). Trolejbusy sú lacnejšie, takže by sa mali využívať v maximálnej možnej miere, mali by sa stavať nové trate a rozširovať počet liniek. Toto ale u nás príliš reálne nie je, takže treba využívať to, čo máme (budare z t-liniek zrušiť a dať tam, kde ich treba), zrušiť dlhé súbehy busov a tbusov napríklad vhodným presmerovaním (19).
Zrušia sa Ikarusy z liniek 10 a 34, čo ich nahradí? Presunú sa nejaké staršie kĺbové Karosy z tých liniek, kde sa majú zaviesť? Alebo snáď Solarisy?
Myslíš si, že na linku zo sídliska do nákupného centra treba veľkokapacitné autobusy? Áno, veľa ľudí jazdí len do centra a ich cieľom nie je Cassovia, ale aj tak tam harmoniky jazdiť nemusia. Nosná doprava na Furči sú trolejbusy, autobusy majú byť len doplnok.
Pozastavim sa chvilu pri vyroku, ze DPMK potrebuje dalsich 30 az 50 autobusov, aby mohol vyradit vozidla starsie ako 16 rokov. Nemam dojem, ze by tu bolo tolko starych vozidiel. Ci ano? Je vyse 30 nad 16 rokov?
Nodes