Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tizo #41524:
Este kym ma ukamenujete za 10 minutovy interval do krasnej, vychadzam z momentalnych cestovnych poriadkov, kde v rannej a poobedbajsej spicke idu 2 spoje linky 13 za hodinu a 4 spoje linky 52, co vyda na 10min interval v pripade jednej linky
Reply on: t.p #41523:
Dufam ze nechces porovnavat 3,5 tisicovu Krasnu s 30-tis Furcou alebo 25-tis Tahanovcami. ?

Ale ten tvoj navrh nie je podla mna zly.Aj ked podla mna prestupovy system ma fungovat sposobom kratkych liniek koordinovanych do istych neuralgickych bodov v meste(NO,ZST) a napojenim na 8-10 nosnych liniek spajajucich najvacsie sidliska.Urcite v takomto systeme nema co hladat taka linka 34 ktoru povazujem naozaj za kopirku linky 18 vo velkej casti a dlzkou za kosicky osobak.Myslim ze spojenie miesto 34-ky sa da vyriesit hustejsim intervalom 27-ky a zavedenim 53-ky v spicke.Napojenie k poste by bolo prestupom na 17-ku.O tom by bol podla mna prestupovy system.
Inak nechapem, naco sa robili linky typu 20L a 52L Ked uz silou mocou musia mati tieto MC spojenie bez prestupu do mesta, tak preco nie takto:
20 KNV-NO-Moldavska-Saca: 15/15/30/40 (teraz L 20, 52)
13 ZST-NO-PeresPolovLorincik 20/30/60/60 (teraz 20L, 52L)
52 Krasna-Nad Jazerom-Opatske-NO 10/10/30/30 (teraz 13, 52, 52L)
Reply on: Isidor #41521:
a ako sa dostanem z krasnej bez prestupu do Myslavy a na KVP ? To mam prestupovat, ci co ? ☺ ☺
Reply on: Isidor #41519:
http://tinyurl.com/627spr
Eurobus by chrochtal blahom
Reply on: Mike #41515:
to by bolo teda ? ? ?
Reply on: TA #41518:
pre zadné vchody sa zriadi osobitná vetva 52LZV, ktorá bude preložená s linkou 52L, každá v hospodárnom 120-minútovom intervale. Tiež sa do trasy medzi NO a Krajský súd vložia zachádzky na Furču, Ťahanovce, do Kavečian a na Jahodnú, pretože tam ešte nemajú ľudia z Krásnej žiadne spojenie.
Električky tým pádom zrušíme, lebo sú zastaralé a pomalé a nepružné a nedokážu priamo a bez prestupov pokryť všetky skutočné potreby bežného občana.
Reply on: Isidor #41517:
dúfam, že aj popri zadných vchodoch pôjde. Čo ak pôjde niekto z domu práve zozadu?
Bolo by však dobré premenovať túto linku, respektíve zdôrazniť jej expresnosť.
Reply on: pedro77 #41516:
Jednoznačne zastávka pred každým vchodom, každého bloku. Bez diskusie.
Reply on: Mike #41515:
a medzi bloky by zachadzat nemala ? : )
Reply on: Nodes #41514:
Podľa mňa by na Jazere medzi každou zastávkou električky mali byť minimálne DVE zastávky l. č. 52 ? ? ?
Lebo tam stoji elektricka.
Vedel by mi niekto napísať aký bol stav LV k decembru 1998? Ďakujem ?
Reply on: eMareq #41501:
aj tam by mala stáť, presne presne......nechápem prečo tam nestojí.....
Reply on: Johny_SK #41510:
Ano 25ka j epre THC tak ako trolejbusy pre furču ?
...uz, uz sa to blizi k akcepovatelnosti (LV), len este by chcelo pridat piaty spoj v sedle do linky 10. Mnohi maju skusenosti z tejto linky, ze spoje casto vynechavaju a do dalsieho sa na NO "neda vopchat". Bohuzial je to v sedle jediny spoj po rychlej trase na THC (preboha len nepiste, ze 25_ka je pre THC).
Reply on: Bobafet #41489:
Ta si zvykneš stavať o 13 min skôr ? ?
Reply on: TA #41491:
v preklade... zobrali mi priamu L19 ?
Nepamatam sa presne. Myslim, ze jeden dovod bol hluk.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.