Ferko: tiez som to mala podobne, avsak Myslava....20tkou na NO cca tych 20 minut a 6 minut som cakala a sla mi 15stka...ked bol cas tak som sla aj na Trolejbus.....takze dokopy taka tristvrthodina cesty.....
tým chceš povedať čo, že do 6 zastávok? To je nejaká antiprestupná konštanta? Keby mali chodiť priame spoje z každej zastávky do 6 najbližších zastávok na okolí... ach jaj, si vytlač schému a potom naznač, ako by to vyzeralo. ?
Lebo 29 chodi na zelezniky len rano a vecer, ja potrebujem s vodnej a anicky sa dostat domov aj cez den. Vtedy by sa sestnastka vazne mohla zrusit. 15 nechodi na anicku .
Nie gadzovksy rozum, ale ak mam do skoly prestupovat pocas 6 zastaviek vazne si radsej kupim auto (v bazare stoja aj 20000, takze so splatenim by problem nebol :P).
Re Peter55 , TA: ako toto je fakt asi pravda. Tu aj keby sa vymyslela neviem ako dokonala prestupna tarifa s koordinaciou vsetkych liniek, tak ludia budu nadavat, ze treba prestupovat.
Pritom dostat sa z KVP na Lingov mi trvalo v starom LV:
z Cottbuskej na NO 19,54,trolejmi 8-11minut + cca 8-10min 55tkou ci 20kou hore cez Secovsku...spoje som si vyberal tak, aby som na prestup na NO mal max. 5min ... teda vyslo ma to nejakych 18-26min , pricom 18tkou to trvalo 28 a trolikom 34 :)))
V KE nikdy. Je zabavne pozorovaŤ ľudi na zastavke keď pride bus prečitaju si cieľ a potom "a to mi nejde priamo tam a tam" a nechaju tak odisť všetky linky ?
priamo, priamo, priamo... inak sa nedá cestovať? Len priamo?
Kedy konečne ľudia pochopia, že pretupná tarifa má názov odvodený od toho, že sa prestupuje?
TA
Kedy konečne ľudia pochopia, že pretupná tarifa má názov odvodený od toho, že sa prestupuje?