napadla ma jedna vec....miesto klbakov kupme poschodove busy, vojde sa tam viac ludi, alebo este lepsie take turisitkce vlaciky na statie ? .....velmi vymyslam no ne? ?
no niekto z vas tu pisal ze L 18 konci cele poobedie na Masi, nie je to pravda...iba jedna linka za hodinu....ja by som privitala keby L31 chodila tak jak je ale celodenne 2x za hodinu....vecer je nemozne ist do mesta a z mesta, ked vam ide raz za hodinu....co ak vynecha? ?
Zaujímalo by ma viacero vecí. Na každej linke chceš mať písmenká a kombinovat na zastavke, kam to ide? Lebo mi to tak pripada:
Zrušiť L51 - náhrada L10 (posilnená), budeš musieť urobiť 10n, lebo nebudes mat tolko kilometrov aby šli všetky na LVIII.
Podobne na L53, pridať na L27, 34, opäť nie na celej trase, možno by ti vyšlo len pár smiešnych spojov. Podľa môjho názoru je L53 riešená dobre, len aby bola spustená.
Neviem či chceš spôsobiť ešte väčší odliv ľudí z MHD, ale Krásna po tvojom návrhu: "52: Zrušenie - náhrada: 13+7+20/13+R2+16/26" asi fakt začne cestovať autom, lebo prestup cez 3 spoje, to je na malé Košice dosť.
L56 tiež nelogické, ako môžeš dať za náhradu spoja THC-NO-Šaca linku 25, ktorá ide najprv na NMM a až potom na NO. Tým spôsobíš to, že všetci cestujúci z L56 pôjdu na NO a odtiaľ do Šace, určite nie okolo celého mesta, lebo je to o polovicu kratšie.
Zároveň pri tých všetkých viazaniach linky na linku aké si vymyslel no neviem či to bude fungovať, ale skôr nie ako áno, lebo ráno sa meškania pohybujú v niekoľkých desiatkach minút, kde ako a potom vodiči nestíhajú otáčať. Viď taká L34, môžeš niekedy šľapať ako chceš, aj tak budeš meškať, aj večer.
Prepáč taký musím si rypnúť, ale 60-80% znamená že tam ešte vtrepeš najmenej 1/5 autobusu, alebo tamer polovicu. To ešte nie je fajne plné. Fajne plné je keď ani noha sa nevojde, boli aj sú také situácie na iných linkách.
Lenže o rok vo voľbách môžu dostať kopanec do zadkov. Pritom netreba veľa. Stačí pochopiť, že dotácia do MHD nie je liatie do čiernej diery, ale INVESTÍCIA do zdravého a normálneho fungovania mesta. Neostáva iné len veriť, že už o rok im to ľudia zrátajú a príde niekto, kto to už pochopil.
raz vravíš, že L 15 nechodí dostatočne často, teraz zase, že od HyperTesca nechodia dostatočne často spoje na Furču. Ale ak chceš porovnať situáciu s ŤHC, tak si treba najprv uvedomiť, že touto zastávkou chodia na ŤHC všetky linky, zatiaľ čo z Furče sa MHD rozvetvuje aj smerom na Prešovskú cestu ( L 27 ) a je tu aj ďalší výjazd v podobe Sečovskej cesty. Takže je jasné, že nemôže od HyperTesca chodiť rovnaký počet spojov na ŤHC aj na Furču. ( Alebo potom nejakú inú linku - napr. L 27 - zrušiť a jej spoje pridať do CP trolejbusov - to by sa Ti však asi tiež nepáčilo, keďže väčšina Furčanov tvrdí, že trolejbusy neuznáva, keďže sú pomalé a podobne. )
aj preto by mala MHD po výstavbe Auparku chodiť 1 stranou NO a nie nezmyselne oboma stranami. Ak už majú chodiť autobusy a trolejbusy pešou zónou, tak oboma smermi, inak to nemá logiku.
Tým by sa zabezpečil bezkolízny prestup z električky na autobusy a trolejbusy a naopak.
Lebo pre vodiča sú len dve možnosti: buď všetko písať dennodenne do stasky, ktorú aj tak nik nečíta (aspoň mne to tak pripadá), alebo to nepísať, ale vtedy je všetko v poriadku. Vyskúšal som už všetko a rezignoval som. Čakám kedy rezignujú cestujúci a bude kľud. Veď semafórpalko Vám pomôže. Pozdravujem prešovskopalackého bossa. Keď tu bude niekto v budúcnosti poznať pojem "bus pruh", tak sa máme o čom baviť.
Prečo stále vychádzame z predpokladu, že sa budú musieť škrtať spoje? Len dovtedy sa budú šrktať, kým budú vo vedení takí múdri ako dnes. Namiesto toho, aby riešili akútny problém - doprava ako základný prepoklad fungovania normálneho života v meste, oni sa na konferencii zaoberajú významom regionálnej samosprávy!!! Veruže by som im na túto tému mal čo povedať! http://www.kosice.sk/article.asp?id=4248
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Záchvat