Reply on: 5211_2 #38920:
To iste na jazere pred Uralom. Plastovy stol, za nim dajaky stary a šicke co išli okolo ta podpisali. A tam prejde veľmi veľa ľudí, čo idú z roboty alebo matky s deťmi zo školy. ? Ešte tam mali plagát že: "Petícia za okamžité zmeny v MHD" alebo tak nejak...Mimochodom nevie niekto z Vás, či má súprava 614+615 JOJ MÍNUS fóliu na hneď prvom okne po prvých dverách, kde je EMTREST, na dverovej/pravej strane

matway
toto som napísal na určitý server prívržencov mhd!
chcel by som sa sťažovať na svojich nadriadených,že nás otravujú stup.telefonátmi aj počas nášho voľna,po práci,že sa máme vyjadrovať k sťažnostiam!podotýkam,že sťažnosť bola podaná na mňa vdaka meškaniu,že som niekoho nepočkal,to znamená,že som ušiel cestujúcej,ked som meškal podľa nezmyselných a každodenne omielaných pohovoroch o meškaniach, 9 minút!to znamená,že som takejto cestujúcej nemohol újsť! VED SOM TAM 9 MIN. UZ NEMAL TEORETICKY BYT!!!takže je neopodstatnená!,ale mi ju ako vodiči musíme riešiť!!!my sme predsa ľudia!
pani ižolová,nech prepáči,ale nech tieto sťažnosti prehodnocuje v rámci svojho vzdelania!a ja osobne si už neželám,aby moje telefonne číslo bolo evidované u výpravcov,u mojich nadriadených,pokiaľ to sám neuznám za vhodné,v opačnom prípade sa budem snažiť,o iné,možno aj zákonom stanovené kroky,pre obtažovanie súkromnej osoby,kedže nemáme služobné telefony!!!
nieje to zdaleka všetko,čo som mal na srdci,ale týmto sa sťažujem hlavne na danú neriešiteľnu situáciu v podniku a tento list posielam dalej a dalej a dalej...s pozdravom váš zamestnanec m. kolek...