"Ukázať sa prišiel aj košický primátor František Knapík či exviceprimátor a poslanec zodpovedný za košickú dopravu Jozef Filipko. Kým F. Knapík prešiel na bicykli aspoň úvodných cca 10 km do Vyšnej Hutky a potom sa odtiaľ nechal odviezť autom, J. Filipko po príhovore a dohľade nad slávnostným prestrihnutím pásky dal prednosť odchodu späť do mesta na svojom motorovom vozidle." ? ?
Tu vidíme priority mesta. "Parkovisko namiesto cyklochodníka." Ďalšie peniaze sa presunuli z kapitálových výdavkov zo združeného cyklistického chodníka na Komenského ulici na parkovacie plochy na Popradskej ulici pred Gymnáziom Trebišovská. Útvar správy komunikácií Košíc investuje do riešenia dopravy 1,3 mil. Sk. Cyklistický chodník tiež nie je pripravený na vybudovanie. ?
Redburger: Bolo by dobre aby sa vyjadrili aj v ostatnych skolach kde ta peticia bola, ako to prebiehalo. Neviem ci sa to da napadnut tym ze nevedeli co podpisuju, lebo svojpravny su, ale aspon to znizuje doverihodnost.
Bude sa dať aspoň napadnúť a tak troška zdiskreditovať toho, kto to vymyslel. Pokiaľ sa takto porušujú pravidlá, dokonca možno zákon, všetko sa anuluje a bude.
L23 s odchodom 5:35 zo Zst od 1.10. po novom podla vyveseneho CP nema zachadzat na Valeo /zachadzat by tam mal IBA spoj s odchodom o 5:32/, no dnes opat 2 den po sebe zasiel. Vie mi prosim Vas niekto povedat, ako ma vlastne chodit? Dakujem.
Dnes aj ku nam do skoly zavitala smolkovej peticia. Hlavne sa mi nepaci ze smeraci posielaju peticie cez svoje deti. Zbiera sa to systemom tu mi to podpis, tvrdia ze chcu aby sa linky vratili naspat, co nie je pravda, lebo intervaly budu o dost redsie a mimochodom az jeden z 5 podpisanych ludi vedel co vlastne podpisal. A uz vopred viem ze bude vela duplicitnych podpisov, papierov kolovalo viacero a niektori sa chvalili ze uz su 3x podpisany. Ved oni este pridu na to, co vlastne urobili, ale bude neskoro.
potiahnutie až na stanicu by znamenalo dlhý súbeh s ED, čo je úplne zbytočné. Ale taktiež ukončenie pri Optime nie je vhodné. Jednoznačne by to chcelo zrušiť TZR a ak kyvadlové napojenie Pereša a Lorinčíku, tak len po rýchlodráhu, kde by sa následne mohol aj posilniť interval ( ak by sa niečo podobné zaviedlo aj s dopravou do Šace ).
Keby bol zabezpeceny bezpecny, bezkolizny a jak-tak pohodlny prestup nevidim ziadny dovod na tahanie abusovej linky popri elektricke. Samozrejme, za predpokladu neexistujucej TZR. Detto Polov, Lorincik, Saca.
Ak by 30tka končila na zastávke SOU dopravné, tak by asi nastal problém so sociálnym zariadením pre vodičov. Preto, keď už predĺžiť, tak buď k OC Cassovia/Hala Cassosport, alebo k DPMK (s možnosťou sa otočiť v areáli DPMK na Bardejovskej). ? A videl by som tu ešte jednu možnosť, len neviem, či na zast. Luník VIII je soc. zariadenie. ?
ale ked uz silomocou setrit kilometre tak by stacilo ku sou dopravnemu, neni to o moc dalej ako optima.. ja nechapem ako toto mohlo prejst ze L30 konci pri optime kde su minimalne moznosti na prestup
Linka 30 by mohla jazdit tak ako jazdi len s tou zmenou ze by nekoncila na OC Optima ale aspon na Stanicnom namesti,lebo tu linku teraz po Optimu aj tak malo kto vyuziva. ?
Nodes