K revizorom: Nemaju to lahke, hlavne s agresivnymi cp. Bol som svedkom incidentu, ked chlapik pri vystupovani vylepil revizorke s poznamkou-tu mas za pokutu!Co bolo vsak zaujimave, ona nebola v sluzbe, viezla sa v brike ako civilna osoba, no napriek tomu utrzila.
K doprave pocas sviatkov: V ramci setrenia by som z fleku navrhol niekolko zmien. Zaujala mi vytazenost L5-nic moc. Za polden sa v brike viezlo dokopy mozno 30 ludi, ale revizori si na tu linku posvietili az 3krat!Pritom bola nedela, dopoludnie. Uplne by stacil hodinovy interval, aj skratenie prevadzky tejto linky. Stale budem tvrdit, ze terajsia L5 v takom stave, akom je teraz, je plytvanie financiami.
Tak isto by som zrusil aj posledny spoj z Jazera na L3. Je to len zbytocne prenasanie vzduchu.
K doprave pocas sviatkov: V ramci setrenia by som z fleku navrhol niekolko zmien. Zaujala mi vytazenost L5-nic moc. Za polden sa v brike viezlo dokopy mozno 30 ludi, ale revizori si na tu linku posvietili az 3krat!Pritom bola nedela, dopoludnie. Uplne by stacil hodinovy interval, aj skratenie prevadzky tejto linky. Stale budem tvrdit, ze terajsia L5 v takom stave, akom je teraz, je plytvanie financiami.
Tak isto by som zrusil aj posledny spoj z Jazera na L3. Je to len zbytocne prenasanie vzduchu.
rl
Čo sa týka 3527 tak som trocha nakukol do garáže s fotákom a priblížil som si na zadnú ŠPZ - KE 619 DD (na 97% - foťák už viac nepriblížil (aj keď mám 10x optický . 3x digitálny zoom = 30x ZOOM). Solaris má klimatizáciu vodiča (na 100% - KONEČNE).