Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
BM :Ja srandujem. Mimochodom neviete ako urobil ten čech
ten model trolejbusu. Už dlho si stým lámem hlavu.
Reply on: eMareq #3473:
mam v tom clanku palce
Reply on: Karosák #3477:
GENERALKOVAT SA DA VSETKO.
Reply on: Vladimír #3475:
Autobus mal len vymenene plechy, nic viac nic menej
Vladimír: Vieš ono je to tak : 5401 vlastne vôbec negenerálkujú , pretože sa to nedá. Oni zavolajú do Lučenca,
aby im vyrobili nový novoplan a kým dojde do Košíc vyzerá
ako 5401. ?
Nemá niekto z tu diskutujúcich fotografie zrušených električkových tratí v Košiciach (n.MMM-ŽST,Loky-Anička-Ťahanovce, Loky-Čermeľ,prípadne vlečka-Pivovar,Tehelne,Posádková správa,malá stanica...). Ak môžete pošlite mi na 423@pobox.sk. Ďakujem pekne
Reply on: eMareq #3472:
Hehe... máme tri trolejbusové linky... Ty hovoríš, že vlastne len dve... ja hovorím, že vlastne len jednu 🙂

Neviem, či má zmysel opäť sa vracať k už preberanej téme trolejbusov v Košiciach. Ja len zopakujem svoj názor, podľa ktorého je trolejbus perfektný dopravný prostriedok, ktorý si zaslúži rozvoj a propagáciu. Som presvedčený, že je to dopravný prostriedok vhodný pre Košice. No zároveň tvrdím, že výstavba trolejbusov v Košiciach bola nie dopravnou, ale politickou záležitosťou v zmysle asi "mne sa páčia trolejbusy, tak im postavím nejakú trať".

Novoplan 5401 je v SAO Levoča? Zase? Šak minulý rok bol v Levoči, kde ho komplet rozobrali pre potreby výroby autobusov tohto typu v Levoči, potom znova poskladali a zároveň zgenerálkovali. Alebo to teraz píšeš o tom, čo bolo minulý rok?
Reply on: eMareq #3472:
Pokial budu SU12, tak ich len uvitam. Co sa tyka CNG, mal by prist jeden SU15CNG. SU18 prestavat na CNG? Nepocul som o tom, ale vo VPMK je mozne vsetko.
a Novoplan ev.c. 5401 je v SAO Levoca - chcu ho vyrabat (kedze SAO Lucenec is dead), len neexistovala tech. dokumentacia k nemu, vymenili mu bocnicu. Nove Novoplany by mali byt kompatibilne s Karosami radu 900.
Cital z Vas (okrem na) najnovsi DM 2/2004. Je tam cela jedna dvojstrana venovana MHD v KE. (Dalsia dvojstrana je venovana MHD v BB a ZA).

Moja diskusia sa tyka trolejbusove j dopravy. Vieme, ze dlho stagnuje. Je vobec potrebna pre KE? Mame tu az tri linky (ja ich beriem ako dve - L70 povazujem za podmnozinu L71 a L72), ked sa na to divam z odstupom temer 11-tich rokov, tak prakticky by na ich mieste mohli jazdit dve a-linky (so vsetkym ako stavajuce t-linky). Cele mi to navadza jednu situaciu: "Aj my mame trolejbusy." A dalej nic.

Ozaj vraj sa maju dokupit Solarisy (2004, tusim aj 2005), tak aby celkovy pocet bol 40 (nejake SU12, SU15 a jeden SU18 - ten by sa mal prerobit na CNGovu verziu)
Reply on: Sarko #3470:
to vas budem natahovat ja
Diggi: Mohol si už dať do toho nového updatu aj 600+601 s tou odlišnou reklamou na LIVE. Alebo nás budeš úmyselne naťahovať až do ďalšieho updatu...? ?
Reply on: Dopravák #3468:
Súhlasím s 1018, že to, že ho nepoužívajú nie je dôvod na to, aby ho zlikvidovali.
Reply on: 1018 #3467:
Dopyt vodiči už riadnu dobu nepoužívajú...


lebo sa nieco hovorilo o tom, ze tie predne dvere sa budu otvarat tlacidlom dopytu na palubnej doske vodica (nalavo vedla centralneho otvarania). tym padom sa mal dopyt ako taky zrusit, lebo by ho nebolo mozne nicim spustit. uz chapes, preco by som v tej chvili vrazdil? ?

san francisco. pocet ks neovladam. viem len, ze tam sli 14TrSF aj 15TrSF.
Vie mi niekto povedať, alebo zistiť odkiaľ respektívne z ktorého mesta USA je táto fotka trolejbusu http://www.skoda.cz/DOKUMENTY.ASP?Q853A=C7J1P1T0K163ID4197&menu=377 a koľko ich tam je. Ďakujem.
Reply on: 1018 #3464:
Prečo chceš vraždiť?! Normálne to otvára vodič, ale samostatne.
Reply on: Dopravák #3462:

... aj 1016 ... Nie som doma, skús prosím zistiť, čím otvárajú tie predné, lebo mám VELIKÁNSKU obavu, že na to použili tlačidlo dopytu. A v tom momente, keď sa to potvrdí, budem na DP vraždiť ? ? ? ?‍☠️
Reply on: KVKV #3461:

Presne túto otázku si kladiem už veľmi dlhú dobu a NIK z kompetentných mi na ňu nevie odpovedať. A to preto, lebo to nepovažujú za podstatnú vec. Ale poďme pekne postupne:
ABUSY - po počiatočných zmätkoch v otieňoch už konečne nastalo zjednotenie čo sa jednotlivých výrobcov týka. Verím, že už nič iné sa nevymyslí a pri tomto type otieňa sa už ostane.
TBUSY - keď sa kupovali 15TrM, zobral sa náter KOTASovský, ktorý bol v ponuke, ale v červenej verzii. Nevedno prečo, snáď rovnako akýmsi nedomyslením stavu a situácie, pretože už vtedy sa abusy kupovali zelené. Dnes už (až na 1008) majú všetky (okrem CVR) tento náter po vzore Brna a situácia sa hádam zmení zž nákupom nových tbusov Trollino, ktoré budú naisto zelené.
TRAM - kapitola sama o sebe. Momentálne platí nariadenie také, že:
* T3 po SP majú obnovený červeno - krémový lak
* T3 po VP (361, 337) majú unifikovaný lak zeleno - biely s trochou modrej
* KT8 a T6 po SP dostávajú taktiež unifikovaný. Ak ale mali CVR, tá sa poväčšine len strhne, pretrie sa základná farba a voz čaká na novú CVR. Toto platí aj skoro vždy u T3 (pr. 616, 618-9, 400-1, ...)
* KT8D5.RN2 ja absolútny extrém... Tie briky boli objednané komplet v brnenskom prevedení a nakoľko u nás náter nie je podstatný, dostali skutočne KOMPLET brnenské prevedenie... ...aj s náterom. ?
TrM 1017 už otvára predné dvere samostatne. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.