Tie kosicke T3 su v takom stave ako keby boli este od dob Franz Jozefa a pritom vsetky su rocnik 1989. Myslim, ze CKD udavalo minimalnu zivotnost 30 rokov ale to by Igor vedel skor povedat
To bude mozno tym, ze CSA aj Austriani maju extremne drahe letenky. A navyse, CSA posiela do Kosic ATR-72 (max. 72 miest) a Austriani posielaju do Kosic De Havilland Canada Dash-8 (max. 56 miest).
Preco sa nezameraju na prilety a odlety Sky Europe, ktora do Kosic lieta jednak za lacne peniaze a jednak Boeingmi 737-700NG s kapacitou 149 miest?
Kolko je doba zivotnosti u elektricky? Pretoze v Prahe sa mnohe T3 modernizovali, ked sa dozili pozehnanych 40 rokov, a po modernizacii aspon este dalsich 30 jazdit budu. Budapest nedavno vyradila elektricky z roku 1939. V Taliansku dodnes jazdia elektricky z 30. rokov...
Diggi 6.3.2004 19.32
"Co sa týka 4083 a 4084 myslím, že už som to tu raz písal. Boli odkúpené od vtedajšej CSAD Košice a v mhd jazdili len zopár rokov."
Viem komu ju pustit a komu nie. Niektorym by som zapol radsej kurenie, nech sa spotia, ked sa nezapotia pri praci.
PS : co vravis na porusenie zakonika prace ohladom rozpisu sluzieb, ktory ma byt 7dni vopred hotovy podla zakonika prace. Plati to pre vodicov z povolania a ich zamestnavatela.
6222 je najstarsie vozidlo v KE. A neviem preco Novy Cas zavadza, ked 4082 bola v BA na vnutropodnikovej doprave v Slovnafte. A hlavne preco sa udava len udaj 614 tisic km. Ked mnoho inych vozidiel uz davno prekrocilo milion km a 4082ka tak isto
No Tedom ma stresne vetracie poklopy a dost silne fukare. Ak sa vsetko spusti vo vozidle je celkom prijemne ale ma to jeden hacik a to. najprv treba vypnut kurenie na radiatoroch v priestore cestujucich, ktore vyhrievaju nonstop. Ak sa tak spravi, viem zarucit prijemnu teplotu vo vozidle. overene praxou. Pripadne sa da v prednej casti spravnym nasmerovanim fukarov pustit aj klimatizacia pre cestujucich.
matway