Co sa tyka reko elektrickovych trati, v prvom rade by som vyriesil krizenia - krizovatky, prip. bodove zavady, a to najma pri VSS a pri SŠH. Dalej je potrebne nutne riesit obluk pri Steel Arene (ak som nezaspal dobu ? ) no a samozrejme rekonstrukcia trate na Jazero atd.
Co sa tyka tych cifier na reko trate od VSS po Jazero, tak v minulorocnom rozpocte bol navrh pre II.etapu Most VSS - OC Branisko za 55 mil. Sk. Tak teraz neviem, ze kde je vlastne pravda, a co konkretne by mala zahrnat I.etapa. Inak, zaujimave je, ze do minulorocneho rozpoctu bol navrh pre DPMK 38 mil. Sk a neschvalili ani korunu, hlavne, ze Mestskej policii bez vahania dali 7,4 mil. Sk na odtahovku a osobne auto + nejake drobnosti, ako keby sa nemohli vozit v 10 rocnych Meganoch, chudaci, alebo si na Magistrate v pohode odklepli 8,4 mil. Sk na reko ich budovy vratane vsetkych moznych i nemoznych signalizacii. Neriesia sa priority, ale hluposti. Som zvedavy na tohtorocny rozpocet...
Co sa tyka tych cifier na reko trate od VSS po Jazero, tak v minulorocnom rozpocte bol navrh pre II.etapu Most VSS - OC Branisko za 55 mil. Sk. Tak teraz neviem, ze kde je vlastne pravda, a co konkretne by mala zahrnat I.etapa. Inak, zaujimave je, ze do minulorocneho rozpoctu bol navrh pre DPMK 38 mil. Sk a neschvalili ani korunu, hlavne, ze Mestskej policii bez vahania dali 7,4 mil. Sk na odtahovku a osobne auto + nejake drobnosti, ako keby sa nemohli vozit v 10 rocnych Meganoch, chudaci, alebo si na Magistrate v pohode odklepli 8,4 mil. Sk na reko ich budovy vratane vsetkych moznych i nemoznych signalizacii. Neriesia sa priority, ale hluposti. Som zvedavy na tohtorocny rozpocet...

PTI
V dopravnom podniku by mal byť človek ktorý sa stará o kvalitu a pod., bol tam Šelmeci, potom tam je aj hlavný majster tratí, sú to pracovníci, ktorí z titulu svojich funkcií majú upozorňovať na situáciu, ak sa im niečo nepozdáva, dajú vypracovať odborný posudok u oprávnenej osoby s pečiatkou - a tá rozhodne či je trať prevádzky schopná, resp. či sa majú vykonať opatrenia - napr. obmedziť rýchlosť, alebo prehlásia, že trať nie je prevádzky schopná. A je tam menežment, ktorý by mal ďalej konať. Chcem vidieť toho riaditeľa techniky a dopravy, ktorý rozhodne prevádzkovať električkovú trať, keď odborný posudok hovorí o tom, že trať nie je prevádzky schopná.
Asi tak nejako ...