Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dragula #31679:

Dnešná šírka jazdného pruhu na moste je 3,85 m. Keď sa z každého pruhu zoberie pol metra, ostanú pruhy šírky 3,25 m , čo plne vyhovuje norme a ešte vznikne dvojmetrový stredový pruh, bez toho aby sa musel zužovať chodník a prekladať trakčné stožiare.
PTI: trošku odbočím od témy a vrátim sa späť k regulačnému plánu Moskovská...
Pán Titl, na to pláne mi nie je jasný jeden technický detail. Na moste je zaznačený stredový deliací ostrovček šírky 2 metre.
Avšak na moste nie je dostatok miesta. Iba ak by sa ubralo z chodníkov a posunuli sa stĺpy osvetlenia, čo mi však príde zbytočne nákladne kôli ostrovčeku.
Alebo som niečo prehliadol?
Reply on: PTI #31677:
Asi si ju netrufli zrusit len tak jednoducho. Navyse, cely usek od zastavky Senny trh po vjazd na obratisko na stanici je o dost kratsi ako Jazero. Oprava stala menej, aj tak ju robili na niekolko etap.
Reply on: Nodes #31675:

Aj s traťou na Želstanicu sa pohlo po treťom vykoľajení, keď električka skoro spadla do podjazdu pri novej plavárni
Reply on: PTI #31671:
Bratislava : konecna Technopol, Jasovska, Patronka, Hrobonova, Rajska, Ruzova dolina, Lamac
Reply on: PTI #31674:
Keby u nas existoval skutocne nezavisly odborny organ, opravneny kontrolovat technicky sat trati a zaroven opravneny vydavat rozhodnutia o povoleni alebo o zakaze prevadzky na tratiach, tak by mozno na 2/3 trati bola zastavena prevadzka. Sucasny stav je precin vseobecneho ohrozenia. Zeby som sa porozpraval s prokuratorom?
Reply on: Nodes #31673:

Južná trieda stála 150 miliónov,
úsek na Želstanicu cca 30 miliónov, na Jazero je potrebné naplánovať minimálne 100 miliónov. V pláne DPMK ani v rozpočte 2008-2010 som na rekonštrukciu tratí nevidel nič. Vo firme sú zodpovední a kompetentní za stav trate, na ktorej sa vykonáva MHD, máme tu aj VUC ako drážny orgán. Alebo sa všetcia čo do toho majú čo povedať nad stavom trate zamyslia a začnú konať, alebo počkáme (taký dobrý zvyk u košicoch) až sa niečo stane (vykoľajenie so smrťákom apod) a potom sa uvidí, jak to všetko bude rýchle konať a robiť závery a dávať peniaze na rekonštrukciu trate.
Pokiaľ viem pri VSS už tých vykoľajení bolo dosť, chvalabohu iba materiálne škody...
Reply on: PTI #31672:
Obavam sa, aby o nejaky cas vobec sla nejaka elektricka z Jazera. Stav trate je katastrofalny. Donekonecna sa rekontrukcia odsuvat neda.
Reply on: SHORTY #31665:

Tá splietka tam navrhnutá je.
Čo sa týka zdvojenej koľaje z Južnej triedy, je to riešené raz a nafurt, dnes chodia tri linky, o dva roky ich môže chodiť šesť, hovorí sa opäť o Východnom meste, ak sa má veriť tomu, čo sa tu stále trúbi, že električková doprava je nosnou, tak tú druhú koľaj treba a nikomu prekážať nebude. Je potrebné myslieť aj na nepravideľnosti dopravy, výpadky prúdu, dopravné nehody - a tie dve koľaje sú potrebné ako soľ. Najmä ak ich križuje tak zaťažená komunikácia - a bude obojsmerná.
Najmä že vy ste taký odborník a hodnotíte prácu polovice DPMK...
Reply on: SHORTY #31665:

Určite je z hľadiska pplynulosti dopravy lepšie ak sú na štvorprúdovej zbernej komunikácii na vstupe do mesta s hodinovým počtom vozidiel 2000 a viac za sebou dva či tri fungujúce dobre nastavené svetelne riadené križovatky v dynamickom režime a s preferenciou MHD, ako na tomto úseku nezmyselne osadená značka DZ B27a 40, obmedzujúca 24 hodín v kuse rýchlosť na maximálnu 40-ku, a za ňou stoja policajti a vyberajú po 2 tisíc Sk.
Na margo Moskovskej - žiadna norma nehovorí o tom, že na takejto komunikácii má byť zriadená otočka autobusov vrátane ich odstavovania. To je len tak na okraj, táto konečná bola zriadená dočasne, odstavovanie a otáčanie busov mal mať DPMK už 10 rokov vyriešené. Nehľadiac na systém vyčkávacích časov a prestávok na konečných v Košiciach, nenájdete podobnúani jednu konečnú v inom meste na Slovensku i v ČR, aby niekde stálo 5-6 autobusov - a to ešte priamo na komunikácii, verejne prístupnej, a pritom tam chodili dve alebo tri linky. to je košická rarita.
CSS v križovatke Palackého -Krivá: požiadavka na zriadenie je vyše 10 rokov, mesto nezafinancovalo, teraz to konečne postaví SSC v rámci dokončenia 3.etapy križovatky Prešovská - Sečovská ešte v tomto roku...

éodstaendynamvo
Reply on: SHORTY #31669:
Takže 73 nebude končiť na Kláštore ale niekde nad myslavským cintorínom?? ☠ ? ? ?
Reply on: Isidor #31668:
budeme mať konečnú pre linku 73
Reply on: Dimi #31657:
Ako pomôže trolejbusom postavenie otočky na Klimkovičovej?
Reply on: regeta #31654:
Napis mi prosim ta email : dik
Reply on: SHORTY #31665:
? ? ? ? ? ?
Ešte na margo CSS: keby bolo po niekoho vôli (diskutuje tu s nami), tak je semafór pri každej značke daj prednosť! To je ohľadom tej Moskovskej, ktorá údajne spĺňa kritériá na výstavbu CSS. A potom ako ďaleko za ňou zaostáva Paklackého - Krivá - Bus stanica? 20 rokov?

PTI: ad Aupark - kedy vygumujete tú predradnú koľaj z Južnej triedy, ktorá je absolútne zbytočnou? Okrem mimoriadnych udalostí sa v smere z Južnej triedy NIKDY nevyskytujú dve linky pred križovatkou za sebou!!! A v dnešnej dobe viesť ďalšiu koľaj, na ktorú sú potrebné aspoň 3m šírky a miesta je tak málo, je úplný nezmysel. Namiesto toho by sa mala urobiť splietka (potreba len 15cm šírky) a to najmä na Štúrovu pred Dargov (tu by zase bola výhodnejšia predradná koľaj). Nuž čo, keď väčšina projektantov a vyjadrovateľov zo strany DP nemá ani páru, aká je dopravná situácia na konkrétnom mieste, ku krotému treba zaujať stanovisko.
A jeden z ďalších zaujímavých územných plánov:
http://www.kosice.sk/docuStore_getById.asp?id=7156
ráta sa v ňom s električkou na VŠA a dokonca smyčkou niekde za Merkurymarketom 🙂 , ale to ešte zrejme nevedeli o tom multifunkčne zbytočnom štadióne ?
Reply on: Stevqo #31662:
? Ta ja som myslel, že tam ešči starosta sedí. ? A dôchodcom to postávanie nevadí? ?

Križovatka Palackého - Krivá - Bajzova už nebude postrachom
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=7.3.2008/29635KV
Reply on: eMareq #31647:
No, aby som to trochu uviedol na pravu mieru, pretoze problematika Myslavy a dopravy sa ma bytostne tyka. Obecny urad uz dlhsi cas nesidli v budove, v ktorej kedysi sidlil (to je ta stara velka biela v strede dediny). ObU sidli uz v zrekonstruovanom Kulturnom dome, ktory je mimo hlavnej trasy, takze asi aj preto o tejto informacie nevies/ete. Momentalne je v starej budove i nadalej klub dochodcov a pod. To, ze trolejbusy, ktore tam stali/stoja vadili ex-starostovi bol jeho problem a samozrejme iba drist, navyse, ja ex-starostu velmi nemusim. Je ale pravdou, ze vadili a vadia tie troliky dodnes tamojsmi obyvatelom. Mam pocit, ze si tam urcite aspon raz bol a iste uznas, ze ak by ti meter a pol pred domom (chodnik + 40 cm zelen) stal 18m trolejbus a ty by si miesto normalneho vyhladu a slnecneho svetla v dome mal mat vyhlad na BUSE transparent alebo nieco podobne 24 hod denne, asi by si nebol rad. V Myslave nastastie budem byvat inde, ale s tymito ludmi trochu sucitim. Na druhej strane je pravdou, ze sa to tyka tak maximalne 2-3 rodin, ktore tam byvaju, cize nejde zase o tragediu nedoziernych nasledkov. Tak, ci tak, pevne verim, ze trolik nam ostane, pretoze mi to celkom dost vyhovuje, vzhladom na to, ze sucasnou L20 chodi 500 ex-indov a iba zopar slusnych ludi (neratam spicku) a navyse, ako som uz nie raz vravel, subeh L20 a L72 z NO je riadna pakaren. Komunikacia Moskovska-Klimkovicova je potrebna ako sol a drzim tomuto projektu palce. Nech si aj troleje potiahnu, ale nech nam nerusia L72 ? . Este otazka na PTI - Naco je dobra subezna komunikacia Kopa-Girbes? Nestaci na to sucasna Klimkovicova a potom jednoducho krizovatka na buduci(?) most na Kop do Myslavy? To je tiez nieco, co by ma velmi zaujimalo.
Reply on: PTI #31660:
Do kelu, do toho treba mesto natlacit, aby tam tie trolejbusy pustili.. Zda sa, ze dozrel cas zase zatlacit ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.